GoldenSubmarine obsługuje NIVEA Polska już od 2014 roku. Wspólnie zrealizowano wiele kampanii, choćby dla Klubu Moja NIVEA – lojalnościowej platformy internetowej, do której zapisało się już ponad 400 tysięcy kobiet. Wiele z kampanii zdobyło prestiżowe wyróżnienia i nagrody. Między innymi srebrne Effie za kampanię „Skuteczność z wyjątkową pielęgnacją” – promującą linię antyperspirantów NIVEA Protect & Care, która realizowana była przez markę wraz z GoldenSubmarine, FCB Warsaw oraz OMD.
W ramach dalszej współpracy agencja będzie kontynuować kompleksową obsługę wszystkich kategorii NIVEA w digitalu. GoldenSubmarine zajmie się tworzeniem strategii oraz kreacją ogólnopolskich kampanii reklamowych skierowanych do internautów oraz obsługą mediów społecznościowych (Facebook, Instagram).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
O kampaniach realizowanych przez GoldenSubmarine dla NIVEA można przeczytać na blogu agencji.