Statuetka „Adweek” dla domu mediowego MediaCom dołączyła do wcześniej zdobytych w tym roku tytułów Sieciowej Agencji Roku 2017: magazynu branżowego „Campaign”, Festival of Media Global Awards oraz M&M Global Awards.
MediaCom jest pierwszym domem mediowym w historii uhonorowanym w jednym roku czterema tytułami sieciowej agencji mediowej roku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wszystkie te zwycięstwa są ukoronowaniem zamkniętego sukcesem roku 2017, w którym MediaCom znacznie powiększył portfolio klientów, zdobywając budżety m.in.: PSA, Opel, Richemont, Walgreens Boots Alliance, Wholefoods i Falabella.
Jeśli chodzi o sukcesy na polskim rynku w 2017 r. to poza przejętymi w wyniku globalnego rozstrzygnięcia budżetami PSA, Opel i AkzoNobel, MediaCom zdobył również budżety mediowe takich klientów jak: Netia SA, Manta, Croatian Tourist Board, iRobot i Polski Bank Komórek Macierzystych.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024