MediaCom pierwszym domem mediowym w historii z czterema tytułami sieciowej agencji mediowej roku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MediaCom pierwszym domem mediowym w historii z czterema tytułami sieciowej agencji mediowej roku

Dom mediowy MediaCom zdobył właśnie prestiżowy tytuł Globalnej Agencji Mediowej Roku (Global Media Agency of the Year) magazynu branżowego „Adweek”. Tytuł ten dołączył do trzech pozostałych zwycięstw odniesionych już w tym roku przez MediaCom.

Statuetka „Adweek” dla domu mediowego MediaCom dołączyła do wcześniej zdobytych w tym roku tytułów Sieciowej Agencji Roku 2017: magazynu branżowego „Campaign”, Festival of Media Global Awards oraz M&M Global Awards.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

MediaCom jest pierwszym domem mediowym w historii uhonorowanym w jednym roku czterema tytułami sieciowej agencji mediowej roku.

Wszystkie te zwycięstwa są ukoronowaniem zamkniętego sukcesem roku 2017, w którym MediaCom znacznie powiększył portfolio klientów, zdobywając budżety m.in.: PSA, Opel, Richemont, Walgreens Boots Alliance, Wholefoods i Falabella.

Jeśli chodzi o sukcesy na polskim rynku w 2017 r. to poza przejętymi w wyniku globalnego rozstrzygnięcia budżetami PSA, Opel i AkzoNobel, MediaCom zdobył również budżety mediowe takich klientów jak: Netia SA, Manta, Croatian Tourist Board, iRobot i Polski Bank Komórek Macierzystych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij