Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Walk realizuje kampanię 360 stopni dla Vision Express

20 lutego br. lider branży optycznej - Vision Express rozpoczął akcję pt. „Wielkie badanie wzroku”, której celem jest zachęcenie Polaków do dbania o oczy poprzez udział w profesjonalnych badaniach wzroku. Walk odpowiada za realizację działań w zakresie komunikacji 360 stopni.
O autorze
1 min czytania 2018-02-22

Vision Express w ciągu ponad 20 lat działalności przebadało wzrok ponad 5 milionów Polaków, tym samym stając się ekspertem w zakresie badania wzroku. Jednymi z podstawowych wartości firmy są najwyższa troska o wzrok klienta oraz wysokie standardy usług optycznych i okulistycznych. Dlatego też w każdym z ponad 180 salonów optycznych sieci znajdują się gabinety okulistyczne, oferujące profesjonalne badania. W najnowszej kampanii reklamowej eksperci Vision Express zachęcają do skorzystania z nich, jednocześnie wskazując, że możemy nie zdawać sobie sprawy z posiadanej wady wzroku. W ramach akcji konsumenci mogą zbadać wzrok bez kolejek i bez skierowania w specjalnej cenie – 9 zł, a także skorzystać ze zniżek na okulary korekcyjne i progresywne. Głównym elementem kreacji jest znana z poprzednich odsłon akcji tablica Snellena, służąca do przeprowadzania badań wzroku.

Walk odpowiada za kompleksową realizację działań w obszarze komunikacji 360 stopni. Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, radiu, prasie oraz internecie. W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych jest emitowany spot w wersjach 15’’ i 30’’. Aktywności online objęły komunikację na profilu marki na Facebooku oraz przygotowanie landing page projektu, dostępnej pod adresem. Spot radiowy w wersji 30” jest emitowany w ogólnopolskich i regionalnych stacjach radiowych. Aktywności reklamowe zostały wsparte działaniami PR. Komunikację w mediach uzupełniły materiały POS, dystrybuowane we wszystkich salonach optycznych Vision Express w Polsce.