Walk realizuje kampanię 360 stopni dla Vision Express

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Walk realizuje kampanię 360 stopni dla Vision Express

20 lutego br. lider branży optycznej - Vision Express rozpoczął akcję pt. „Wielkie badanie wzroku”, której celem jest zachęcenie Polaków do dbania o oczy poprzez udział w profesjonalnych badaniach wzroku. Walk odpowiada za realizację działań w zakresie komunikacji 360 stopni.

Vision Express w ciągu ponad 20 lat działalności przebadało wzrok ponad 5 milionów Polaków, tym samym stając się ekspertem w zakresie badania wzroku. Jednymi z podstawowych wartości firmy są najwyższa troska o wzrok klienta oraz wysokie standardy usług optycznych i okulistycznych. Dlatego też w każdym z ponad 180 salonów optycznych sieci znajdują się gabinety okulistyczne, oferujące profesjonalne badania. W najnowszej kampanii reklamowej eksperci Vision Express zachęcają do skorzystania z nich, jednocześnie wskazując, że możemy nie zdawać sobie sprawy z posiadanej wady wzroku. W ramach akcji konsumenci mogą zbadać wzrok bez kolejek i bez skierowania w specjalnej cenie – 9 zł, a także skorzystać ze zniżek na okulary korekcyjne i progresywne. Głównym elementem kreacji jest znana z poprzednich odsłon akcji tablica Snellena, służąca do przeprowadzania badań wzroku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Walk odpowiada za kompleksową realizację działań w obszarze komunikacji 360 stopni. Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, radiu, prasie oraz internecie. W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych jest emitowany spot w wersjach 15’’ i 30’’. Aktywności online objęły komunikację na profilu marki na Facebooku oraz przygotowanie landing page projektu, dostępnej pod adresem. Spot radiowy w wersji 30” jest emitowany w ogólnopolskich i regionalnych stacjach radiowych. Aktywności reklamowe zostały wsparte działaniami PR. Komunikację w mediach uzupełniły materiały POS, dystrybuowane we wszystkich salonach optycznych Vision Express w Polsce.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij