Amazing to chwile, dla których warto żyć - Opcom dla ŠKODY Octavia Combi

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Amazing to chwile, dla których warto żyć - Opcom dla ŠKODY Octavia Combi

Pod hasłem: „Amazing to chwile, dla których warto żyć”, trwa wizerunkowa kampania reklamowa najnowszego modelu ŠKODY Octavia Combi. Za jej realizację odpowiada agencja reklamowa Opcom.

Celem kampanii jest pokazanie, jak ważnym i wyjątkowym partnerem w życiu może stać się Nowa ŠKODA Octavia Combi, szczególnie w kontekście rodziny, symbolizując jednocześnie spełnienie osobistych marzeń i planów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Opcom przygotował koncepcję komunikacyjną kampanii łączącą wszystkie wykorzystane media, w tym telewizję, internet, prasę oraz działania bezpośrednie i PR.

Za projekt ze strony agencji odpowiadają: Ewa Hałabura (senior account manager), Leszek Łuczyn (creative director), Konrad Kruczkowski (senior graphic designer), Tomasz Paciorek (art director), Magdalena Głębicka (pr manager) i Dariusz Duśko (IT). Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij