Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Amazing to chwile, dla których warto żyć – Opcom dla ŠKODY Octavia Combi

Pod hasłem: „Amazing to chwile, dla których warto żyć”, trwa wizerunkowa kampania reklamowa najnowszego modelu ŠKODY Octavia Combi. Za jej realizację odpowiada agencja reklamowa Opcom.
O autorze
0 min czytania 2013-06-18

Celem kampanii jest pokazanie, jak ważnym i wyjątkowym partnerem w życiu może stać się Nowa ŠKODA Octavia Combi, szczególnie w kontekście rodziny, symbolizując jednocześnie spełnienie osobistych marzeń i planów.

Opcom przygotował koncepcję komunikacyjną kampanii łączącą wszystkie wykorzystane media, w tym telewizję, internet, prasę oraz działania bezpośrednie i PR.

Za projekt ze strony agencji odpowiadają: Ewa Hałabura (senior account manager), Leszek Łuczyn (creative director), Konrad Kruczkowski (senior graphic designer), Tomasz Paciorek (art director), Magdalena Głębicka (pr manager) i Dariusz Duśko (IT). Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj