Zbyt dużo czasu spędzasz w biurze, w domu, a może przed komputerem? Wyrusz w podróż z królikami w rytm The Chemical Brothers

Zbyt dużo czasu spędzasz w biurze, w domu, a może przed komputerem? Wyrusz w podróż z królikami w rytm The Chemical Brothers
Nie tylko Alicja w Krainie czarów podążać miała za królikiem. W nowej odsłonie kampanii O2 marka zachęca nas do opuszczenia mieszkań i wybrania się w dziwną podróż w rytm muzyki The Chemical Brothers.
O autorze
1 min czytania 2018-02-23

W przeciwieństwie do innych marek, które zachęcają ludzi do pozostania przyklejonym w świecie wirtualnym, oferując coraz to lepsze aplikacje, O2 uważa, że każdy powinien wyjść i żyć pełnią życia wśród ludzi. Nic nie przebije emocjonalnego połączenia muzyki i ludzi na żywo, a akcja #FollowTheRabbit przypomina, jakie to wartościowe.

Na potrzeby akcji agencja VCCP stworzyła wersję niebieskiego królika w rozszerzonej rzeczywistości. Dzięki Snapchatowi, po odblokowaniu specjalnie zaprojektowanego obiektywu użytkownicy mogą zobaczyć, jak niebieski królik krąży w ich środowisku, a później biegnie, by ostatecznie zniknąć w portalu.

Więc nie czekajcie, aż przez zasiedzenie nawiedzać Was będą niebieskie króliki. Podążajcie z ludźmi za muzyką i cieszcie się życiem!

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niedawno Mastercard przekonywał nas, że muzyka jest pasją, która pomaga przekraczać granice i zachęca do przełamywania barier. Marka dzięki kampanii „Start Something Priceless” starała się zburzyć mury, które powstały między ludźmi z różnych powodów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing