Zbyt dużo czasu spędzasz w biurze, w domu, a może przed komputerem? Wyrusz w podróż z królikami w rytm The Chemical Brothers

Zbyt dużo czasu spędzasz w biurze, w domu, a może przed komputerem? Wyrusz w podróż z królikami w rytm The Chemical Brothers

Nie tylko Alicja w Krainie czarów podążać miała za królikiem. W nowej odsłonie kampanii O2 marka zachęca nas do opuszczenia mieszkań i wybrania się w dziwną podróż w rytm muzyki The Chemical Brothers.

W przeciwieństwie do innych marek, które zachęcają ludzi do pozostania przyklejonym w świecie wirtualnym, oferując coraz to lepsze aplikacje, O2 uważa, że każdy powinien wyjść i żyć pełnią życia wśród ludzi. Nic nie przebije emocjonalnego połączenia muzyki i ludzi na żywo, a akcja #FollowTheRabbit przypomina, jakie to wartościowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na potrzeby akcji agencja VCCP stworzyła wersję niebieskiego królika w rozszerzonej rzeczywistości. Dzięki Snapchatowi, po odblokowaniu specjalnie zaprojektowanego obiektywu użytkownicy mogą zobaczyć, jak niebieski królik krąży w ich środowisku, a później biegnie, by ostatecznie zniknąć w portalu.

Więc nie czekajcie, aż przez zasiedzenie nawiedzać Was będą niebieskie króliki. Podążajcie z ludźmi za muzyką i cieszcie się życiem!

PS

Niedawno Mastercard przekonywał nas, że muzyka jest pasją, która pomaga przekraczać granice i zachęca do przełamywania barier. Marka dzięki kampanii "Start Something Priceless" starała się zburzyć mury, które powstały między ludźmi z różnych powodów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij