TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zbyt dużo czasu spędzasz w biurze, w domu, a może przed komputerem? Wyrusz w podróż z królikami w rytm The Chemical Brothers

Zbyt dużo czasu spędzasz w biurze, w domu, a może przed komputerem? Wyrusz w podróż z królikami w rytm The Chemical Brothers
Nie tylko Alicja w Krainie czarów podążać miała za królikiem. W nowej odsłonie kampanii O2 marka zachęca nas do opuszczenia mieszkań i wybrania się w dziwną podróż w rytm muzyki The Chemical Brothers.
O autorze
1 min czytania 2018-02-23

W przeciwieństwie do innych marek, które zachęcają ludzi do pozostania przyklejonym w świecie wirtualnym, oferując coraz to lepsze aplikacje, O2 uważa, że każdy powinien wyjść i żyć pełnią życia wśród ludzi. Nic nie przebije emocjonalnego połączenia muzyki i ludzi na żywo, a akcja #FollowTheRabbit przypomina, jakie to wartościowe.

Na potrzeby akcji agencja VCCP stworzyła wersję niebieskiego królika w rozszerzonej rzeczywistości. Dzięki Snapchatowi, po odblokowaniu specjalnie zaprojektowanego obiektywu użytkownicy mogą zobaczyć, jak niebieski królik krąży w ich środowisku, a później biegnie, by ostatecznie zniknąć w portalu.

Więc nie czekajcie, aż przez zasiedzenie nawiedzać Was będą niebieskie króliki. Podążajcie z ludźmi za muzyką i cieszcie się życiem!

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niedawno Mastercard przekonywał nas, że muzyka jest pasją, która pomaga przekraczać granice i zachęca do przełamywania barier. Marka dzięki kampanii „Start Something Priceless” starała się zburzyć mury, które powstały między ludźmi z różnych powodów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing