Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Premiera zapachu Aura Mugler z agencją ROOTS

W ciągu ostatnich 25 lat Mugler stworzył jedynie trzy kobiece zapachy, których odkrywanie każdorazowo stanowi zaproszenie do odczuwania silnych i niezwykłych emocji.
O autorze
1 min czytania 2018-02-23

30 stycznia, w „Piekło nad Niebem”, odbyła się premiera czwartego zapachu Aura Mugler dedykowanego kobietom, które podążają za swoim instynktem i są gotowe na odkrywanie swoich pragnień. Wyborem lokalizacji, scenografią oraz koordynacją spotkania przeznaczonego dla dziennikarzy, influencerów i partnerów biznesowych zajęła się agencja ROOTS. Za realizację projektu odpowiadała Marta Dobrut – senior event manager.

Premiera zapachu Aura Mugler odbyła się 30 stycznia w „Piekło nad Niebem” w Warszawie, a gośćmi specjalnymi spotkania byli Christophe de Lataillade, Dyrektor Artystyczny Mugler oraz Pierre Aulas, Dyrektor Zapachowy, który od lat pracuje przy tworzeniu zapachów Muglera. W spotkaniu udział wzięli dziennikarze z prasy i portali urodowych, blogerki oraz przedstawiciele firm partnerskich. Licznie zgromadzonych gości powitała Małgorzata Roszczyk – Clarins Group Director, a imprezę poprowadziła Aleksandra Słowińska – Media & PR Manager Clarins Group. Główną atrakcją premiery był mapping 3D oraz scenografia inspirowana kolorem zielonym – bujne ozdoby roślinne połączone z ciężkim dymem. Wieczór uświetnił akustyczny mini recital Klaudii Szafrańskiej z zespołu Xxanaxx.

„Zapach AURA jest inny niż wszystko co do tej pory wąchaliśmy. Dlatego też jego kwiatowo-zwierzęco-zmysłowy charakter wymagał specjalnej oprawy, aby goście mogli uczestniczyć w doświadczeniu sensorycznym, które pobudzi ich wszystkie zmysły. Bliskość z naturą, tajemniczość, dzika i tajna siła do odkrywania swoich pragnień. Mugler przez tę kreację zapachową, każe nam oderwać się od codzienności i posłuchać swojego prawdziwego, pierwotnego i kobiecego instynktu. Sceneria i klimat eventu niewątpliwie przeniosły nas w jego magiczny świat.” – Aleksandra Słowińska – Media & PR Manager Clarins Group.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się