TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

OPCOM wygrywa przetarg i realizuje kampanię dla HASCO-LEK

Agencja reklamowa OPCOM wygrała trzyetapowy przetarg na realizację spotu dla Lizymax - nowego leku przeciwbólowego grupy HASCO-LEK.
O autorze
0 min czytania 2018-02-23

OPCOM odpowiedzialny jest za strategię, koncepcję kreatywną oraz realizację spotów 30 i 15 s, które komunikują innowacyjność, szybkość i siłę działania leku.

Koncept kampanii HASCO-LEK przygotował – Łukasz Gręda, strategię do kampanii – Anna Kilian-Szydełko. Projekt po stronie agencji koordynuje Katarzyna Brożyna.

Efekty prac zobaczyć można od początku lutego b.r. w telewizji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj