OPCOM wygrywa przetarg i realizuje kampanię dla HASCO-LEK

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
OPCOM wygrywa przetarg i realizuje kampanię dla HASCO-LEK

Agencja reklamowa OPCOM wygrała trzyetapowy przetarg na realizację spotu dla Lizymax - nowego leku przeciwbólowego grupy HASCO-LEK.

OPCOM odpowiedzialny jest za strategię, koncepcję kreatywną oraz realizację spotów 30 i 15 s, które komunikują innowacyjność, szybkość i siłę działania leku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Koncept kampanii HASCO-LEK przygotował - Łukasz Gręda, strategię do kampanii - Anna Kilian-Szydełko. Projekt po stronie agencji koordynuje Katarzyna Brożyna.

Efekty prac zobaczyć można od początku lutego b.r. w telewizji.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij