Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

CaixaBank z nową przestrzenią networkingową dla liderów biznesu w Polsce

CaixaBank, lider finansowy na rynku iberyjskim, w ramach pierwszego w 2018 roku spotkania „The Circle” zaprezentował nową przestrzeń networkingową, gdzie przedstawiciele biznesu w Polsce będą rozmawiać o bieżących zagadnieniach społeczno-ekonomicznych.
O autorze
1 min czytania 2018-02-23

Pierwsze spotkanie „The Circle” zostało zorganizowane z myślą o kobietach na kierowniczych stanowiskach w Polsce, w otwartej debacie wzięły udział: Aleksandra Gren – Członek Zarządu i Dyrektor Generalna na Polskę Fiserv Polska, Grażyna Piotrowska-Oliwa – CEO Virgin Mobile, Beata Pawłowska – CEO Oriflame Polska, Ewa Łabno-Falęcka – Dyrektor ds. Komunikacji i Spraw Zewnętrznych Mercedes-Benz Polska.

Z jednej strony naszym celem jest zintegrowanie społeczności międzynarodowej i wzmocnienie gospodarczych relacji polsko-hiszpańskich. Z drugiej, chcemy uczestniczyć w lokalnej debacie i wesprzeć biznes tu na miejscu – mówi Juan Jose Marin Gimenez, dyrektor CaixaBank w Polsce. Będzie to możliwe dzięki nowej przestrzeni networkingowej „The Circle” – dodaje.

„The Circle” to cykliczna inicjatywa banku, która ma za zadanie wsparcie lokalnego biznesu i wymianę doświadczeń przedstawicieli kadry kierowniczej z różnych krajów na najwyższych szczeblach. W Polsce, „The Circle” będzie promował analizę perspektyw gospodarczych między Polską a krajami półwyspu Iberyjskiego, a także wspierał debatę gospodarczą lokalnie. Kolejne spotkania w ramach „The Circle” będą dotyczyły bieżących tematów społeczno-gospodarczych w świecie biznesu i finansów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O CaixaBank

Najważniejsze dane (Dane zamknięcia z dnia 31 grudnia 2017)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • 15,7 mln klientów
  • 5 379 placówek
  • 9 403 bankomatów
  • 15,4 mln kart
  • 359 938 terminali POS w punktach handlowo-usługowych
  • 5,6 mln aktywnych klientów online (Otwarta Linia)
  • 4,3 mln klientów bankowości mobilnej
  • 3 miliony pobrań rocznie z oferty 61 dostępnych aplikacji

CaixaBank jest liderem bankowości detalicznej w Hiszpanii, z 26,7% udziałem wśród klientów indywidualnych, którzy wybrali go jako swój główny bank. Bank, którego prezesem jest Jordi Gual, a dyrektorem generalnym Gonzalo Gortázar obsługuje około 16 milionów klientów w Hiszpanii i Portugalii, oraz posiada 5379 oddziałów, co czyni go największą siecią handlową na Półwyspie Iberyjskim. Ponadto CaixaBank posiada 84,5% udziałów w portugalskim banku BPI i 9,92% austriackiego operatora Erste Bank.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

CaixaBank oferuje usługi finansowe i specjalistyczne usługi dla przedsiębiorstw za pośrednictwem szerokiej gamy rozwiązań bankowości korporacyjnej, w tym gwarancji, kredytów bilateralnych i konsorcjalnych oraz bankowości transakcyjnej. Obecnie bank ma międzynarodową sieć składającą się z 26 oddziałów operacyjnych i przedstawicielstw w 18 krajach.

CaixaBank został uznany przez brytyjski magazyn „Euromoney” oraz nowojorski magazyn Global Finance za „Najlepszy bank w Hiszpanii 2017”. W 2018 r. Euromoney po raz czwarty z rzędu nazwał CaixaBank, „Najlepszym prywatnym bankiem w Hiszpanii”.

Według indeksu zrównoważonego rozwoju Dow Jones, jest również jednym ze światowych liderów zrównoważonego rozwoju i został uhonorowany przez Euromoney jako najlepszy bank, pod względem dla CSR w Europie Zachodniej.