MullenLowe MediaHub wzmacnia swój dział DIGITAL

Dom mediowy MullenLowe MediaHub intensywnie wzmacnia swój dział odpowiedzialny za obszar nowych mediów. Dołączyła właśnie do niego czwórka specjalistów.
O autorze
1 min czytania 2018-02-26

Do digitalowego zespołu MullenLowe MediaHub dołączyła Aleksandra Szumilas-Ocalewicz, która objęła stanowisko Social Media Project Managera. Nowymi Senior Digital Plannerami zostali Monika Szmigiel i Adrian Kornacki. Ponadto zespół zasiliła Milena Walczak, która pełni funkcje Social Media Plannera. – Dziś największym wyzwaniem dla reklamy są nowe media. Rozwój kompetencji w tym zakresie jest dla nas i dla naszych klientów kluczowy. Dlatego z radością witamy na naszym pokładzie ekspertów z tak bogatym doświadczeniem w tym zakresie – mówi Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca MullenLowe MediaHub.

Aleksandra Szumilas-Ocalewicz jest odpowiedzialna za koordynowanie obsługi klientów w mediach społecznościowych. Doświadczenie w branży zdobyła m.in. jako account executive w Isobar Poland Group (Denstu Aegis Network).

Monika Szmigiel pracuje w branży mediowej od 2012 r. Była związana zawodowo z domami mediowymi: Starcom, Mindshare i Media Direction OMD. W MullenLowe MediaHub będzie współpracowała z ING Bankiem Śląskim. Doświadczenie zawodowe zdobyła współpracując m.in. z BZ WBK, Maspex, Starbucks i KFC.

Adrian Kornacki przeszedł domu mediowego OMD, gdzie był plannerem. Wcześniej pracował w m. in. w agencjach OS3 multimedia i Feno. Tworzył komunikację dla takich marek jak: McDonald’s, Warner Bros, Showmax, Renault, Nissan, Mercedes Benz, Wizz Air, Plus czy, Johnnie Walker.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Milena Walczak odpowiada za prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych w mediach społecznościowych dla klientów agencji. Doświadczenie zdobywała m.in. w GroupM oraz They.pl, pracując dla takich marek jak np. LG, USP Zdrowie, Danone, Black Red White, Tubądzin.

Słuchaj podcastu NowyMarketing