TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Synergic z nową kampanią dla Speak Up

Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH realizuje dla swojego nowego klienta Speak Up, lidera szkół językowych w Polsce, nowatorską kampanię z wykorzystaniem nośników typu transit i przestrzeni miejskiej.
O autorze
1 min czytania 2018-02-26

Kampania realizowana jest w Warszawie z wykorzystaniem prawie 80 nośników. Są wśród nich reklamy typu full back na autobusach, ramki plakatowe wewnątrz pojazdów oraz wiaty przystankowe w okolicach szkół językowych. Speak Up promuje równolegle dwie kampanie. Pierwsza zachęca do wzięcia udziału w kursach organizowanych przez szkołę, druga natomiast reklamuje wakacyjne kursy językowe dla dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 18 lat. Nośniki dobierano selektywnie w kontekście wykorzystywania przestrzeni miejskiej jako efektywnego miejsca dla realizacji kampanii OOH, a sama kampania potrwa do końca marca 2018.

„Dobrane nośniki gwarantują nam możliwość dotarcia do dużego grona odbiorców ulokowanych pośród grupy docelowej szkół Speak Up. Rozwiązania reklamowe z użyciem infrastruktury miasta proponowane przez Synergic są ciekawe i w nieinwazyjny sposób docierają do interesującej nas grupy docelowej.” – powiedziała Aleksandra Lenarczyk, Marketing Director szkół językowych Speak Up.