Synergic z nową kampanią dla Speak Up

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Synergic z nową kampanią dla Speak Up

Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH realizuje dla swojego nowego klienta Speak Up, lidera szkół językowych w Polsce, nowatorską kampanię z wykorzystaniem nośników typu transit i przestrzeni miejskiej.

Kampania realizowana jest w Warszawie z wykorzystaniem prawie 80 nośników. Są wśród nich reklamy typu full back na autobusach, ramki plakatowe wewnątrz pojazdów oraz wiaty przystankowe w okolicach szkół językowych. Speak Up promuje równolegle dwie kampanie. Pierwsza zachęca do wzięcia udziału w kursach organizowanych przez szkołę, druga natomiast reklamuje wakacyjne kursy językowe dla dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 18 lat. Nośniki dobierano selektywnie w kontekście wykorzystywania przestrzeni miejskiej jako efektywnego miejsca dla realizacji kampanii OOH, a sama kampania potrwa do końca marca 2018.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Dobrane nośniki gwarantują nam możliwość dotarcia do dużego grona odbiorców ulokowanych pośród grupy docelowej szkół Speak Up. Rozwiązania reklamowe z użyciem infrastruktury miasta proponowane przez Synergic są ciekawe i w nieinwazyjny sposób docierają do interesującej nas grupy docelowej.” – powiedziała Aleksandra Lenarczyk, Marketing Director szkół językowych Speak Up.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij