Kampania realizowana jest w Warszawie z wykorzystaniem prawie 80 nośników. Są wśród nich reklamy typu full back na autobusach, ramki plakatowe wewnątrz pojazdów oraz wiaty przystankowe w okolicach szkół językowych. Speak Up promuje równolegle dwie kampanie. Pierwsza zachęca do wzięcia udziału w kursach organizowanych przez szkołę, druga natomiast reklamuje wakacyjne kursy językowe dla dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 18 lat. Nośniki dobierano selektywnie w kontekście wykorzystywania przestrzeni miejskiej jako efektywnego miejsca dla realizacji kampanii OOH, a sama kampania potrwa do końca marca 2018.
„Dobrane nośniki gwarantują nam możliwość dotarcia do dużego grona odbiorców ulokowanych pośród grupy docelowej szkół Speak Up. Rozwiązania reklamowe z użyciem infrastruktury miasta proponowane przez Synergic są ciekawe i w nieinwazyjny sposób docierają do interesującej nas grupy docelowej.” – powiedziała Aleksandra Lenarczyk, Marketing Director szkół językowych Speak Up.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024