Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Trzy brandy ALTOM w rękach BE7

W tym roku będziemy mogli zobaczyć przemiany wizerunkowe marek VALDINOX, Altom Design i MariaPaula, których właścicielem jest firma ALTOM.
O autorze
1 min czytania 2018-02-26

Agencja strategiczno-kreatywna BE7 kompleksowo zajęła się każdą z nich, opracowując architekturę, nową strategię, komunikację, tożsamość wizualną oraz linie opakowań.

ALTOM jest jednym z największych w Polsce dostawców porcelany i szkła stołowego oraz wyposażenia kuchni. Współpraca z BE7 rozpoczęła się od powierzenia agencji opracowania architektury wszystkich marek w portfelu firmy, ich uporządkowania i określenia odpowiedniego dla nich pozycjonowania. W ten sposób udało się uzyskać jasny podział oferty pomiędzy marki, dedykowane do specyficznych grup docelowych.

Na kolejnym etapie agencja BE7 stworzyła strategie marek oraz komunikacji trzech kluczowych brandów, czego efektem jest lifting bądź też całkowita zmiana tożsamości wizualnej, tak aby dostosować ich wizualną formę do zdefiniowanej nowej osobowości. Pod koniec 2017 roku rozpoczęły się prace nad liniami kreacyjnymi dla opakowań.

Od niedawna możemy już zobaczyć nową komunikację marki VALDINOX, która potrzebowała bardziej wyrazistej i męskiej strategii, jaka odpowiadałaby wytrzymałym produktom podanym w oszczędnej formie. Proste i solidne naczynia i narzędzia kuchenne wymagają równie konkretnej komunikacji. W miejscu dotychczasowego claimu „kuchnia ponad czasem” pojawiło się nieskomplikowane i impaktowe hasło „Mistrz w Kuchni”, które mówi zarówno o marce, tworzącej doskonałe produkty jak i o samym konsumencie, dążącym do mistrzostwa w gotowaniu” – Paulina Trędowska, Strategy & Development Manager BE7.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poprzez uproszczenie sygnetu w logo VALDINOX oraz zmianę typografii nazwy na bardziej solidną, marka uzyskała spójność wizualną. Niebawem na sklepowych półkach garnki, patelnie i narzędzia sygnowane jej znakiem pojawią się w nowych opakowaniach opracowanych przez BE7.

Więcej o zmianach marek Altom Design oraz MariaPaula już wkrótce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się