Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Czy roboty też mogą mieć traumę? W pięknej, metaforycznej historii War Child opowiada o życiu małych uchodźców

Czy roboty też mogą mieć traumę? W pięknej, metaforycznej historii War Child opowiada o życiu małych uchodźców
Dwuminutowy film wyprodukowany przez Raw London wystawia zdrowie psychiczne i traumę na pierwszy plan, odzwierciedlając misję charytatywną polegającą na pomocy dzieciom dotkniętym wojną.
O autorze
1 min czytania 2018-02-27

Jak robot poradziłby sobie z wojną?

Jest to pytanie retoryczne, biorąc pod uwagę, że używanie robotów w kontekście wojskowym wymaga zadania innego pytania. Ale trudno jest opowiedzieć historię, która u wielu powoduje ból, morze wylanych łez i traumę do końca życia. Dlatego organizacja War Child ubiera dziecko w “zbroję”, próbując zobrazować, jak ciężko zaaklimatyzować się komuś, kto przeżył mnóstwo okropności. Zobaczcie tę wzruszającą opowieść o bólu, cierpieniu i utracie poczucia wartości…

PS

Amnesty International chciało, aby mieszkańcy Holandii lepiej zrozumieli, co czują i jak cierpią uchodźcy. Dlatego stworzyli projekt, w którym wprowadzili ludzi w hipnozę, przekazując podświadomie obrazy i uczucia, jakie towarzyszą uciekinierom z Syrii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Bardzo łatwo jest przejść obojętnie obok ludzi, którzy nie są nam bliscy, szczególnie w zatłoczonym mieście. Dlatego organizacja pozarządowa Emergency zwraca uwagę na los osób, które generalnie są pomijani i odrzucani przez społeczeństwo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W spocie programu TV 2 duńskiej telewizji pojawia się moderator, który zadając pytania, uświadamia nas, że szufladkowanie ludzi nie ma sensu. Wbrew pozorom łączy nas więcej, niż nam się wydaje.