Anna ma olbrzymie doświadczenie we współpracy z komórkami specjalistycznymi, jak i w bezpośredniej obsłudze klienta. Realizowała kampanie m.in. dla takich marek jak NIVEA, Hortex, Huawei, Wonga.com i wielu innych.
Kamila Kownacka, managing director Digital Resolution: „Cieszę się, że Ania podjęła decyzję o powrocie do zespołu Digital Resolution. To wybitna specjalistka. Jej zaangażowanie i podejście do pracy jest bliskie wartościom naszej agencji. Wspólny system wartości to recepta na satysfakcję Klienta i udany zespół”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Anna z Grupą OMD związana jest od 2010 r.