fot. foxnews.com
Charakterystyczny modny mężczyzna (Striding Man) z etykiety popularnej whisky otrzyma swój kobiecy odpowiednik. To sposób na uczczenie światowego Dnia Kobiet oraz miesiąca historii kobiet w USA. Jednak butelkę z limitowaną etykietą kupić będzie można jedynie na terenie Stanów Zjednoczonych. Firma ma zamiar przekazać 1 dolara od każdej zakupionej butelki na rzecz organizacji wspierających kobiety w biznesie, kulturze czy polityce!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Co myślicie o akcji?
Z kolei w Polsce w ubiegłym roku Johnnie Walker do współpracy zaprosił znanych artystów, m.in. Sokoła i Dawida Podsiadło. Na potrzeby kampanii stworzyli oni wspólny utwór, do którego powstał także teledysk.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach kampanii artyści zwiedzali również destylarnie, opowiadając o początkach swoich karier oraz degustując i poznając historię whisky Johnnie Walker.
PS2
Jak zachęcić turystów do odwiedzenia pięknego regionu? Przedstawiciele Komisji Turystyki Meksyku chcą zachęcić mieszkańców szarych i deszczowych miejsc do przyjazdu. Przy użyciu technologii stworzyli chmurę tequili.