Synergic startuje z kampaniami wizerunkowymi na rowerach miejskich dla Citi Handlowy i Mastercard

Już dziś w kilkunastu miastach w Polsce, w tym w Warszawie użytkownicy rowerów miejskich będą mogli wsiąść na miejską flotyllę jednośladów. Dziś również Synergic powraca drugi rok z rzędu z dużą kampanią wizerunkowa dla Citi Handlowy oraz realizuje kampanię dla Mastercard, swojego nowego klienta.
O autorze
1 min czytania 2018-03-01

1 marca wraz z oficjalnym startem sezonu rowerowego na ulice Warszawy wyjechało ponad 5.200 rowerów wyróżniających się charakterystycznymi skrzydełkami, na których widoczne są trzy kampanie. Pierwsza z nich jest kontynuacją zeszłorocznej współpracy z Citi Handlowy, który w tym sezonie reklamuje karty kredytowe, nowatorską aplikację Citi Handlowy Bikes, jak i samą markę banku. Dla projektu Citi Handlowy wykorzystano 6357 rowerów w całej Polsce, w tym 3205 w samej stolicy. Oprócz tego w stolicy wzorem lat ubiegłych otwarto pięć stacji sponsorskich, wyróżniających się charakterystycznym niebieskim kolorem i strategiczną lokalizacją w punktach o największym natężeniu ruchu w: Al. Jana Pawła II/Al. Solidarności, Metro Świętokrzyska, Al. Jerozolimskie/Emilii Plater Marriott, Rondo ONZ oraz Metro Nowy Świat Uniwersytet. Są to stacje, które stale zajmują miejsce w TOP 20 w rankingach wypożyczeń.

Drugą kampanią jest projekt we współpracy z Mastercard, który doceniając potencjał komunikacji z wykorzystaniem nieinwazyjnych nośników miejskich, promuje program punktowy Priceless Specials na 500 rowerach. Trzecią kampanią jest własna kampania wizerunkowa Synergic, wykorzystująca 1.500 rowerów.

Nośniki reklamowe na rowerach miejskich są naszą „perłą w koronie”. Eleganckie jednoślady z kolorowymi skrzydełkami od ponad 8 lat stały się wizytówką kluczowych miast w Polsce, a ich liczba ciągle rośnie, docierając do atrakcyjnej i mobilnej grupy docelowej. Nośnik ten ma nie tylko walor wizerunkowo-jakościowy, ale również ilościowy. Według naszych badań z 2017 roku osiągnęliśmy imponującą liczbę ponad 61 milionów odbiorców nośników reklamowych tylko w Warszawie. Jesteśmy dumni, że kluczowe firmy z branży finansowej wierzą w ten kanał komunikacji i do zaszczytnego grona naszych Klientów obok banku Citi Handlowy dołączył globalny gracz Mastercard. Atrakcyjna oferta i zaufanie w moc przekazu i efektywne dotarcie – to dobra podstawa, na której dalej będziemy wspólnie budować współpracę w przyszłości.” – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Oprócz tradycyjnego zarejestrowania w systemie Veturilo każdy rower można wypożyczyć korzystając z aplikacji Citi Handlowy Bikes, pierwszej komercyjnej aplikacji mobilnej do wypożyczania rowerów. Jej najnowsza wersja została powiększona o kolejne funkcjonalności i jest już od dziś dostępna w sklepach App Store i Google Play.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj