Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Bakoma dla seniorów

Bakoma wprowadza na rynek produkt Bakoma Senior Active, adresowany do starszej grupy konsumentów. Jego debiut jest wspierany reklamą telewizyjną, nawiązującą to tradycji amerykańskich musicali i przedwojennej polskiej piosenki.
O autorze
1 min czytania 2018-03-01

Bakoma Senior Active to jogurt z wysoką zawartością wapnia wzbogacony w witaminę D i nie zawierający laktozy. Sprzedawany jest w wariantach łyżeczkowym i pitnym. Marketer chce dotrzeć do konsumentów z przekazem, że wapń i witamina D pomagają w utrzymaniu zdrowych kości, prawidłowym funkcjonowaniu mięśni i układu odpornościowego. Ma zdrowy skład i wszystkie najpotrzebniejsze składniki odżywcze.

15-sekundowy spot nawiązuje do konwencji amerykańskich komedii muzycznych z lat 50. jak choćby słynnego musicalu „Wszyscy na scenę”, z Fredem Astairem w roli głównej. W warstwie muzycznej wykorzystano motywy popularnej piosenki „Gwiżdżę na wszystko”, w wykonaniu Mieczysława Fogga z 1941 r. Reklamie towarzyszy hasło „Aktywne jest życie seniorów”.

Główną grupą docelową są kobiety w wieku powyżej 60 lat, z dochodem i wykształceniem co najmniej średnim, mieszkające w dużych i średnich miastach. Są to konsumentki prowadzące aktywny tryb życia, preferujące naturalne metody dbania o zdrowie swoje i najbliższych.

Dodatkowa grupę docelową stanowią kobiety wieku 40-60 lat oraz mające w swoim gospodarstwie domowym osoby w wieku powyżej 60 lat.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię kampanii reklamowej oraz kreację odpowiada agencja reklamowa Upside, a za produkcję spotu reklamowego dom produkcyjny Video Ex Machina. Reklama jest emitowana w TVN i TVP.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się