Grupa Dentsu Aegis Network Polska sfinalizowała transakcję zakupu Red8 Group

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grupa Dentsu Aegis Network Polska sfinalizowała transakcję zakupu Red8 Group

Zarząd Dentsu Aegis Network Polska potwierdził sfinalizowanie transakcji, w wyniku której spółki należące do Grupy Red8 (Red8 Advertising, Red8 Events, Red8 Digital oraz Unlimited) wejdą w skład Grupy Dentsu Aegis Network w Polsce.

Agencje należące do grupy Red8 mają w portfolio m.in. współpracę z klientami takimi jak Bank Zachodni WBK, Ferrero, Harnaś, Kasztelan, Zelmer, Tesco, Carlsberg czy Unilever.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zakup Red8 Group wpisuje się w naszą strategię, która zakłada 50% wzrost Dentsu Aegis Network w Polsce poprzez akwizycje, a kompetencje Grupy Red8 świetnie uzupełnią nasze portfolio usług na polskim rynku.

Ponadto, agencje wchodzące w skład Red8 Group mają stabilne grono klientów oraz zespół profesjonalistów doświadczonych w obszarze strategii i obsługi klienta, co doskonale wpisuje się w nasze model operacyjny i klientocentryczne podejście.

Wierzę, że nasza wspólna oferta – Dentsu Solution, które będzie wynikiem połączenia kompetencji kreatywnych, strategii, contentu, data, technologii i rozumienia znaczenia ekonomii cyfrowej w znacznym stopniu zwiększy wartość Dentsu Aegis Network dla naszych klientów i – co bardzo istotne – doskonale wpisuje się w naszą transformację w kierunku firmy consultingowej nowej generacji. – mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij