Agnieszka Radawiec z UPC Polska na Dyrektora Marketingu Douglas Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agnieszka Radawiec z UPC Polska na Dyrektora Marketingu Douglas Polska

Agnieszka Radawiec z początkiem lutego br. objęła funkcję dyrektora marketingu sieci perfumerii Douglas Polska. Poprzednio Radawiec zajmowała takie stanowisko w UPC Polska, a wcześniej m.in. w Grupie Eurozet (Radio ZET) i Havas Worldwide.

Agnieszka Radawiec odpowiedzialna będzie za stworzenie i realizację długofalowej strategii marketingowej Douglas Polska, komunikację PR, digital, social media, experiencial marketing i program lojalnościowy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jako największa i najszybciej rozwijająca się sieć perfumerii w Polsce Douglas obecnie posiada 131 perfumerie oraz autoryzowany sklep internetowy douglas.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij