Unikalny ambient w nowej kampanii Gnomeo i Julia realizowany przez United International Pictures we współpracy z Synergic

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Unikalny ambient w nowej kampanii Gnomeo  i Julia realizowany przez United International Pictures we współpracy z Synergic

Synergic, lider reklamy OOH realizuje wraz z United International Pictures kampanię ambientową z wykorzystaniem 12 dworców PKP w Polsce, promującą marcową premierę filmu „Gnomeo i Julia. Tajemnica Zaginionych Krasnali.

Kampania amientowa będzie trwała do końca marca i zajmuje przestrzeń hal głównych PKP. Podróżując po Polsce trudno będzie przeoczyć charakterystyczne czerwone budki telefoniczne w londyńskim stylu czy wyklejane podłogi, przypominające równo przycięty angielski trawnik. W kampanii wykorzystano również citylighty na dworcach i w przejściach podziemnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Promując atrakcyjne filmy, poszukujemy również unikalnych form promocji. Synergic zaoferował nam świetne lokalizacje w sercu miast, nowoczesne przestrzenie, często świeżo zmodernizowane, mnóstwo odwiedzających, duże możliwości doboru nośników reklamowych wśród form standardowych i ambientowych. To wszystko sprawia, że jako reklamodawca niezwykle chętnie wybieramy tę formę promocji jaką dają dworce kolejowe.” – powiedział Stanisław Pytel, dyrektor marketingu United International Pictures.

„Podróżowanie najczęściej wiąże się z oczekiwaniem na pociąg. Podświadomie szczególnie mocno wyłapujemy wówczas komunikaty, a średni czas kontaktu jednej osoby z reklamą na dworcu jest bardzo długi - wynosi aż 11 minut. Kampanie w obrębie dworców mogą być prowadzone przez siedem dni w tygodniu, 365 dni w roku, dlatego powierzchnie reklamowe tam stają się coraz bardziej interesujące dla naszych klientów i cieszymy się z sukcesu kolejnej kampanii dla United International Pictures.” – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Ze statystyk wynika, że dworce kolejowe w Polsce rocznie odwiedza kilkadziesiąt milionów pasażerów oraz klientów galerii handlowych, które coraz częściej sąsiadują z dworcami. Nowoczesne przestrzenie i ich atrakcyjna lokalizacja sprawiają, że kolejowe obiekty stają się doskonałą przestrzenią reklamową.

United International Pictures - lider wśród dystrybutorów kinowych w Polsce. Reprezentuje największe amerykańskie studia filmowe - Universal Pictures, Paramount Pictures i Sony Pictures. Odpowiedzialny za sukces takich serii jak „Pięćdziesiąt twarzy Greya”, „Szybcy i wściekli”, „Transformers”, „Minionki” czy „Hotel Transylwania”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij