Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Unikalny ambient w nowej kampanii Gnomeo i Julia realizowany przez United International Pictures we współpracy z Synergic

Synergic, lider reklamy OOH realizuje wraz z United International Pictures kampanię ambientową z wykorzystaniem 12 dworców PKP w Polsce, promującą marcową premierę filmu „Gnomeo i Julia. Tajemnica Zaginionych Krasnali.
O autorze
1 min czytania 2018-03-07

Kampania amientowa będzie trwała do końca marca i zajmuje przestrzeń hal głównych PKP. Podróżując po Polsce trudno będzie przeoczyć charakterystyczne czerwone budki telefoniczne w londyńskim stylu czy wyklejane podłogi, przypominające równo przycięty angielski trawnik. W kampanii wykorzystano również citylighty na dworcach i w przejściach podziemnych.

„Promując atrakcyjne filmy, poszukujemy również unikalnych form promocji. Synergic zaoferował nam świetne lokalizacje w sercu miast, nowoczesne przestrzenie, często świeżo zmodernizowane, mnóstwo odwiedzających, duże możliwości doboru nośników reklamowych wśród form standardowych i ambientowych. To wszystko sprawia, że jako reklamodawca niezwykle chętnie wybieramy tę formę promocji jaką dają dworce kolejowe.” – powiedział Stanisław Pytel, dyrektor marketingu United International Pictures.

„Podróżowanie najczęściej wiąże się z oczekiwaniem na pociąg. Podświadomie szczególnie mocno wyłapujemy wówczas komunikaty, a średni czas kontaktu jednej osoby z reklamą na dworcu jest bardzo długi – wynosi aż 11 minut. Kampanie w obrębie dworców mogą być prowadzone przez siedem dni w tygodniu, 365 dni w roku, dlatego powierzchnie reklamowe tam stają się coraz bardziej interesujące dla naszych klientów i cieszymy się z sukcesu kolejnej kampanii dla United International Pictures.” – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Ze statystyk wynika, że dworce kolejowe w Polsce rocznie odwiedza kilkadziesiąt milionów pasażerów oraz klientów galerii handlowych, które coraz częściej sąsiadują z dworcami. Nowoczesne przestrzenie i ich atrakcyjna lokalizacja sprawiają, że kolejowe obiekty stają się doskonałą przestrzenią reklamową.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

United International Pictures – lider wśród dystrybutorów kinowych w Polsce. Reprezentuje największe amerykańskie studia filmowe – Universal Pictures, Paramount Pictures i Sony Pictures. Odpowiedzialny za sukces takich serii jak „Pięćdziesiąt twarzy Greya”, „Szybcy i wściekli”, „Transformers”, „Minionki” czy „Hotel Transylwania”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się