Łukasz Mazurek w branży reklamowej pracuje od ponad 7 lat. Przez ostatnie 4 lata jako Copywriter/ Creative Strategy Manager w FFW Communication tworzył koncepcje kreatywne oraz strategie działań marketingowych, obejmujących kanały digital i social media. Pracował dla takich klientów jak: Hewlett Packard Enterprise, Le Grand, Lenovo, Motorola, KFC, Kulczyk Investments, Pioneer czy Ziko. Wcześniej był związany z Pompidou, gdzie jako Copywriter zajmował się copywritingiem, tworzeniem koncepcji kreatywnych oraz uczestniczył w opracowywaniu strategii komunikacji, m.in. dla marek Plus i Samsung.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024