Z okazji dnia kobiet Dziadek do orzechów zmienił się w Babkę do orzechów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Z okazji dnia kobiet Dziadek do orzechów zmienił się w Babkę do orzechów

Z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów postanowiła zmienić swój branding. W tym tygodniu w logo agencji widoczne będą pełne, czerwone usta, gustowny czerwony kapelusz i długie rzęsy.

Zmiany widać na kanałach społecznościowych marki, stronie internetowej dziadekdoorzechow.com oraz szyldzie na budynku przy ulicy Prusa 10 w Krakowie, w którym mieści się siedziba agencji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To wszystko symboliczne gesty, którymi agencja świętuje 8. marca - międzynarodowy dzień kobiet - chcąc pokazać, że babki też dają radę rozłupać najtwardsze orzechy!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij