Communication Unlimited wygrywa przetarg Velvet Care

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Communication Unlimited wygrywa przetarg Velvet Care

Agencja Communication Unlimited wygrała przetarg na nową platformę komunikacji dla marki Velvet.

Marka posiada szerokie portfolio produktów; od chusteczek do nosa po ręczniki kuchenne, ponadto regularnie wprowadza innowacyjne produkty, takie jak nawilżany papier toaletowy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zespół Communication Unlimited przedstawił nam wyróżniający całościowy koncept na komunikację marki, który sprawdzi się dla każdego z naszych produktów, niezależnie od kategorii.” - mówi Monika Sypek, Dyrektor Marketingu Velvet Care.

Praca dla Velvet to świetna przygoda - strategiczna i kreatywna. Z jednej strony marka posiada w swoim portfolio najbardziej demokratyczne i popularne produkty, jaki możemy sobie wyobrazić. Z drugiej strony jest innowacyjna, wprowadza nowe kategorie produktów. Te dwa pierwiastki tworzą inspirujące napięcie i, jeśli dobrze wykorzystane, owocują wyrazistą i skuteczną komunikacją.” - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Nowa platforma komunikacji będzie obejmować spoty TV i VoD, reklamy drukowane, materiały POS oraz komunikację digital i social media.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij