Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

GetHero wzmacnia zespół – dołącza do niego dwójka Talent Managerów

Michał Dziuba dołączył do zespołu agencji GetHero, jako Talent Manager dedykowany sekcji Gaming. Równocześnie pracę w agencji rozpoczyna Magdalena Bliźniak, jako Talent Manager w obszarze Beauty.
O autorze
1 min czytania 2018-03-08

Michał Dziuba pracował poprzednio m.in. jako Customer Service Consultant w firmie e-turystycznej Sun Seasons 24. W GetHero objął stanowisko Talent Managera dedykowanego obszarowi gamingowemu. Do jego zadań należeć będzie dbanie o relacje z twórcami YouTube oraz przygotowywanie i realizacja kampanii dla klientów agencji w segmencie Gaming. 

Magdalena Bliźniak pracowała wcześniej m.in. w firmie Fast White Cat, jako młodszy specjalista ds. e-commerce oraz w firmie PEJOT, gdzie odpowiadała za new business i działania mające na celu budowanie wizerunku spółki na rynku. W GetHero objęła stanowisko Talent Managera. Będzie opiekunem twórców związanych z sekcją Beauty, będzie również odpowiedzialna za prowadzenie kampanii w tym segmencie.

Agencja GetHero jest siecią partnerską YouTube i jednocześnie agencją kreatywną wyspecjalizowaną w video marketingu i influencer marketingu. Współpracujący z GetHero na wyłączność influencerzy to m.in.: ReZigiusz, Dezy, Multi, Vertez, Marcin Malczyński, WiP Bros, FRiZ, vNARF, Matuss czy Tofiki – mają oni ponad ponad 20 mln subskrybentów na YouTube, ponad 5 mln fanów na Facebooku, a łączna liczba wyświetleń ich materiałów na YouTube zbliża się już do 1,5 mld. Wśród klientów i marek, dla których pracowała agencja znalazły się m.in. Zott, mBank, Coca-Cola, Credit Agricole, HP, Play, Crunchips, EA, Zott, PepsiCo, x-kom, Komputronik, Orange.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj