Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

W nowym spocie HP młoda dziewczynka poznaje moc opowiadania historii. Marka startuje z kampanią zachęcającą kobiety do dialogu

W nowym spocie HP młoda dziewczynka poznaje moc opowiadania historii. Marka startuje z kampanią zachęcającą kobiety do dialogu
Jesteście gotowi na dawkę uderzeniową emocji? Dzięki sześciominutowemu spotowi, marka HP inspiruje młode kobiety do tworzenia i pobudzania historiami innych, nie tylko w dzień kobiet.
O autorze
1 min czytania 2018-03-09

Autentyczne, z ładunkiem emocjonalnym i pełne pasji historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi w ludzkich rękach. To one zmieniają podejście, inspirują do działania i pomagają odkrywać nowe pomysły. HP stworzyło spot „Paro”, by pobudzić dyskusję o marzeniach i pasji bez względu na to, skąd i gdzie jesteśmy. Dodatkowo marka podkreśla, że technologia może być demokratyczną siłą w tworzeniu i dzieleniu się nie tylko swoimi historiami.

PS

Mówi się, że odkrywanie nowych miejsc daje wolność, a nurkowanie to jedyna dziedzina, w której dotknięcie dna to sukces. Sofia Gomez wraz z marką Asus opowiada historię o swoim życiu w wodzie oraz technologii, która oświetla przestworza oceanu w rytmie bicia jej serca.

PS2

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizacja charytatywna promująca prawa dziecka i równość płci wśród najmłodszych dzięki technologii stworzyła specjalną klawiaturę, która ma pomóc poczuć się dziewczynkom pewniej. W „Sheboard” chodzi o to, aby pomóc użytkownikom zauważać – i ewentualnie zmienić – słowa, które zmieniają stereotypy i sugerują alternatywne przymiotniki. Jak działa?

PS3

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ciekawość ludzka nie zna granic, podobno. Dlatego General Electric wprowadził do swojej kampanii Molly, ciekawą świata dziewczynkę, która dzięki swojej innowacyjności, opracowała, na przykład, urządzenie do usuwania odpadów. Dziewczynka jest przykładem na to, że jeśli coś nas inspiruje, warto zgłębiać temat, niezależnie od płci, koloru skóry, gdyż staje się to naszym motorem napędowym i nigdy nie przemija.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS4

Jeśli chcecie więcej spotów, w których kobiety pokazują swoją walkę ze stereotypami, zaangażowanie w naukę i siłę charakteru, wejdźcie → tutaj. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet postanowiłam przygotować 8* najlepszych kampanii, które powstały w duchu „girl power”!