Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Telewizja Polska ogłasza cennik reklam telewizyjnych i online oraz pakietów sponsorskich przy Mistrzostwach Świata w piłce nożnejw Rosji

Od 7 marca pierwszeństwo zakupu reklam i pakietów sponsorskich przysługuje oficjalnym sponsorom, tydzień po tym terminie możliwość zakupu pakietów sponsorskich będą mieli pozostali reklamodawcy...
O autorze
0 min czytania 2018-03-09

…natomiast 16 kwietnia 2018 rusza sprzedaż czasu antenowego dla wszystkich zainteresowanych.

Mundial 2018 rozpoczyna się 14 czerwca i potrwa do 15 lipca. W fazie grupowej przy meczach z udziałem Polaków ( 19, 24 i 28 czerwca) koszt spotu o długości 30 sekund wynosi od 95 tys. zł do 395 tys. zł.

Najwyżej wycenione są bloki reklamowe przy meczu Polska – Kolumbia. Wyższe ceny będą obowiązywały w fazie pucharowej, jeżeli będzie się ona odbywać z udziałem Polaków.

Telewizja Polska będzie transmitowała na żywo wszystkie 64 mecze w TVP1, TVP2, TVP Sport, na sport.tvp.pl oraz w aplikacji mobilnej TVP SPORT.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Cennik jest do pobrania ze strony.

Słuchaj podcastu NowyMarketing