…natomiast 16 kwietnia 2018 rusza sprzedaż czasu antenowego dla wszystkich zainteresowanych.
Mundial 2018 rozpoczyna się 14 czerwca i potrwa do 15 lipca. W fazie grupowej przy meczach z udziałem Polaków ( 19, 24 i 28 czerwca) koszt spotu o długości 30 sekund wynosi od 95 tys. zł do 395 tys. zł.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Najwyżej wycenione są bloki reklamowe przy meczu Polska – Kolumbia. Wyższe ceny będą obowiązywały w fazie pucharowej, jeżeli będzie się ona odbywać z udziałem Polaków.
Telewizja Polska będzie transmitowała na żywo wszystkie 64 mecze w TVP1, TVP2, TVP Sport, na sport.tvp.pl oraz w aplikacji mobilnej TVP SPORT.
Cennik jest do pobrania ze strony.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing