Case study kampanii „Szybko Zleciało” dla E. Leclerc

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Case study kampanii „Szybko Zleciało” dla E. Leclerc

Około 150 tys. zarejestrowanych kuponów loteryjnych, 70 publikacji w mediach, ponad 2200 fanów na Facebooku – oto efekty kampanii „Szybko Zleciało” przeprowadzonej przez Agencję Marketingu Taktycznego Vena Art.

Trwająca dziesięć tygodni akcja, zrealizowana dla E. Leclerc z okazji 15-lecia obecności marki w Lublinie, dobiegła końca w ostatnią niedzielę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcja teaserowa „Szybko Zleciało” trwała od 21 marca, kiedy to w Lublinie wylądowało 5 tajemniczych skrzyń. Mieszkańcy miasta dopiero po dwóch tygodniach dowiedzieli się, co kryje pierwsza z nich i jaka marka stoi za kampanią. Kolejne 5 skrzyń pojawiło się w Lublinie 4 maja.

- To była największa kampania reklamowa z elementami ambientu, jaką kiedykolwiek zorganizowano w Lublinie. Na etapie teaserowym udało nam się zaskoczyć wszystkich mieszkańców miasta. Absolutnie nikt nie spodziewał się, że za tajemniczymi skrzyniami rozstawionymi na ulicach może stać E. Leclerc – wyjaśnia Andrzej Jachim, Dyrektor ds. Strategii i Taktyki z agencji Vena Art.

Etap teaserowy zbudował odpowiednie napięcie, które z powodzeniem wykorzystano w fazie sprzedażowej.

- W trakcie całej akcji wykorzystywaliśmy koncepcję marketingu taktycznego, która jest znakiem rozpoznawczym agencji Vena Art. Użyliśmy pełnego zestawu narzędzi i środków komunikacji, które dobieraliśmy w zależności od zmian zachodzących w otoczeniu. Modyfikowaliśmy kluczowe przekazy, reagowaliśmy w czasie rzeczywistym – dopowiada Michał Korba, Project Manager kampanii „Szybko Zleciało” z agencji Vena Art.

1,6 mln gazetek sklepowych, 22 reklamy prasowe, 17 projektów bilboardów, 11 rodzajów spotów telewizyjnych, 10 radiowych, 20 eventów, marketing internetowy i w social media - to tylko przykłady działań marketingu taktycznego, za pomocą których realizowaliśmy postawione przed nami cele wizerunkowe oraz sprzedażowe.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij