Trwająca dziesięć tygodni akcja, zrealizowana dla E. Leclerc z okazji 15-lecia obecności marki w Lublinie, dobiegła końca w ostatnią niedzielę.
Akcja teaserowa „Szybko Zleciało” trwała od 21 marca, kiedy to w Lublinie wylądowało 5 tajemniczych skrzyń. Mieszkańcy miasta dopiero po dwóch tygodniach dowiedzieli się, co kryje pierwsza z nich i jaka marka stoi za kampanią. Kolejne 5 skrzyń pojawiło się w Lublinie 4 maja.
Zobacz również
– To była największa kampania reklamowa z elementami ambientu, jaką kiedykolwiek zorganizowano w Lublinie. Na etapie teaserowym udało nam się zaskoczyć wszystkich mieszkańców miasta. Absolutnie nikt nie spodziewał się, że za tajemniczymi skrzyniami rozstawionymi na ulicach może stać E. Leclerc – wyjaśnia Andrzej Jachim, Dyrektor ds. Strategii i Taktyki z agencji Vena Art.
Etap teaserowy zbudował odpowiednie napięcie, które z powodzeniem wykorzystano w fazie sprzedażowej.
– W trakcie całej akcji wykorzystywaliśmy koncepcję marketingu taktycznego, która jest znakiem rozpoznawczym agencji Vena Art. Użyliśmy pełnego zestawu narzędzi i środków komunikacji, które dobieraliśmy w zależności od zmian zachodzących w otoczeniu. Modyfikowaliśmy kluczowe przekazy, reagowaliśmy w czasie rzeczywistym – dopowiada Michał Korba, Project Manager kampanii „Szybko Zleciało” z agencji Vena Art.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
1,6 mln gazetek sklepowych, 22 reklamy prasowe, 17 projektów bilboardów, 11 rodzajów spotów telewizyjnych, 10 radiowych, 20 eventów, marketing internetowy i w social media – to tylko przykłady działań marketingu taktycznego, za pomocą których realizowaliśmy postawione przed nami cele wizerunkowe oraz sprzedażowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing