Ósma edycja konferencji dla blogerów Fundacji bloSilesia za nami

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ósma edycja konferencji dla blogerów Fundacji bloSilesia za nami

Wydarzenie odbyło się w Strefie Centralnej w Katowicach w sobotę 10 marca. Uczestnicy rozmawiali o odpowiedzialności, konsekwencji, pasji i wszystkim tym, co składa się na markę osobistą blogera.

W wydarzeniu wzięli udział influencerzy z całej Polski. Bilety na konferencję rozeszły się błyskawicznie, a zainteresowani do samego końca walczyli o wolne miejsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Podczas bloSilesii prelekcje wygłosili blogerzy, którzy od lat budują swoje własne marki, dzięki czemu są jednymi z najbardziej znanych w kraju. Monika Kamińska z bloga Black Dresses, na podstawie historii własnej firmy, opowiedziała o tym, jakie czynniki są niezbędne do budowy marki. Edwin Zasada autor Zabij Grubasa podzielił się swoimi doświadczeniami z pracy w agencji. Jan Favre bloger z Stay Fly pokazał na własnych błędach, jak przygotować się do sprzedaży swojego produktu. Z kolei Piotr Jurkowski z kanału Gdzie bądź wygłosił prezentację dotyczącą budowania społeczności na Youtubie.

Po prelekcjach odbył się również panel dyskusyjny dotyczący rozwoju marki osobistej influencera i nowych inicjatyw biznesowych z wykorzystaniem social media. Rozmówcami Marcina Nowaka byli: Agustin Egurrola, Grzegorz Borowiecki oraz Oscar Rak.

Na wydarzeniu dzięki obecności Fundacji DKMS blogerzy mogli także dołączyć do bazy dawców szpiku.

BloSilesia jest jedną z największych i najważniejszych imprez blogerskich w Polsce, a blogerzy na Śląsku pokazują, że warto tutaj blogować, bo sukces jest na wyciągnięcie ręki.

Partnerami spotkania byli: Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach, Strefa Centralna, Egurrola Dance Studio, Brand24, Fotoryka.

Patronat medialny objęli: Marketer +, Radio ESKA, Influencer.pl, Whitepress, Silesion oraz Nowy Marketing.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij