Intersport wybrał agencję Dziadek do orzechów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Intersport wybrał agencję Dziadek do orzechów

Marka Intersport rozstrzygnęła przetarg na obsługę social mediów w 2018 roku i wybrała agencję Dziadek do orzechów.

W ramach współpracy agencja Dziadek do orzechów będzie odpowiedzialna za obsługę wszystkich działań w mediach internetowych marki Intersport.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Współpraca obejmuje opracowanie strategii komunikacji w kanałach social media, stworzenie key visuali, prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych oraz planowanie mediów i pośrednictwo w ich zakupie. Klient nie podaje szczegółów przetargu, ani ilości agencji, które brały w nim udział.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij