Rafał Wyszyński będzie odpowiedzialny za rozbudowę i dalszy rozwój Netsprint Audience – platformy DMP, która obecnie gromadzi i przetwarza ponad 96 mln cookies polskich internautów, przypisanych do 560 segmentów marketingowych. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za pozyskiwanie nowych, wysokojakościowych źródeł danych z kanałów online, a także offline.
Do głównych zadań Rafała Wyszyńskiego będzie należało także wdrożenie wspólnej oferty w obszarze danych, analityki i programmatic dla pozostałych spółek tworzących Netsprint Group (Adrino, LeadR, Email Network, WhitePress) i jej klientów. Rafał Wyszyński w ramach pełnionych obowiązków będzie integrować wiedzę technologiczną z kompetencjami obszaru data mining – jako Chief Data Officer pokieruje i połączy obecne zespoły Netsprint Audience: Data & Programmatic, na którego czele jest Paweł Kowal oraz Data Science Pawła Goduli.
Zobacz również
Dołączenie Rafała Wyszyńskiego to kontynuacja wytyczonej strategii Netsprinta, która koncentruje się na dynamicznym rozwoju produktów i rozwiązań wykorzystujących dane.
Spółka ma w planach rozszerzenie możliwości dotarcia do użytkownika poprzez zastosowanie unikalnych algorytmów i technologii (m.in. w oparciu o machine learning).
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
“Dalszy rozwój branży online jest ściśle powiązany ze zrozumieniem potrzeb pojedynczego użytkownika oraz automatycznym wykorzystaniu tej wiedzy. Netsprint Group dzięki posiadaniu unikalnych danych i kompetencji, potrafi budować skuteczne narzędzia nastawione na polepszanie indywidualnych doświadczeń konsumenta, które przekładają się na realizację celów biznesowych wydawców i marek. To sprawia, że dołączenie do Netsprint było dla mnie naturalną decyzją” – komentuje Rafał Wyszyński.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rafał Wyszyński przed dołączeniem do Netsprint, jako Practice Lead w Publicis Media kierował kilkudziesięcioosobowym departamentem specjalistycznym Global Practice DTI&AI (Data, Technology & Innovation oraz Analytics & Insight) W ramach pełnionych obowiązków był odpowiedzialny m.in. za wdrożenie nowych standardów pomiaru kampanii digital w Publicis Media, wprowadzanie metod machine learning w produktach analitycznych oraz merytoryczny nadzór nad zakupem programmatic. Realizował też indywidualne projekty z zakresu data-driven marketing dla klientów grupy. W latach 2013 – 2016 jako Data & Analytics Director w Starcom Mediavest Group kierował działem analityczno-badawczym, poszerzonym w 2014 roku o kompetencje technologiczne (w tym zakup programmatic). We wcześniejszych latach kariery był też związany z Media Direction Group oraz Biurem Reklamy TVP. Z branżą marketingową związany jest od 13 lat, a jego kariera od zawsze koncentrowała się na rozwoju produktów i usług zwiększających efektywność działań marketingowych opartych na danych, analityce i technologii.