Już 21 marca odbędzie się SAP Hybris Day 2018. Konferencja poświęcona jest branży e-commerce i jej przyszłości oraz zmieniającym się oczekiwaniom cyfrowych konsumentów. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny – nie zwlekaj i zarejestruj się już teraz! Wydarzenie odbywa się pod patronatem Nowego Marketingu.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak tworzyć dobre relacje w dobie cyfrowej, poznać sylwetkę współczesnego konsumenta, a także sposoby na zwiększenie sprzedaży i zysków swojej firmy, koniecznie przyjdź na SAP Hybris Day 2018.
Konferencja odbędzie się pod hasłem „Klient w centrum uwagi”. Jest ona w całości poświęcona branży e-commerce, najnowszym zmianom i technologiom, a także sylwetce współczesnego konsumenta. Prelegenci opowiedzą o tym, jak budować wartościowe i przede wszystkim trwałe relacje ze współczesnymi konsumentami, które rozwiązania warto wdrożyć w sklepach internetowych oraz przedstawią innowacyjne metody, które pomogą zwiększyć sprzedaż. Ponadto uczestnicy wydarzenia będą mieli możliwość porozmawiania z obecnymi klientami rozwiązań SAP Hybris.
Zobacz również
Wśród prelegentów konferencji znaleźli się m.in. przedstawiciele SAP Hybris, Eugenio Cassiano, Chief Innovation Officer i Mark de Brujin, Head of EMEA & MEE Marketing, a także Rahim Blak, współtwórca platformy e-commerce edrone. Z kolei swoje case study z przeprowadzonych innowacyjnych rozwiązań, w tym wykorzystania platformy SAP Hybris, zaprezentują takie firmy jak Inter Cars, Vision Express, Ruukki i Sun Garden.
Podczas konferencji odbędzie się także premiera polskiej edycji najnowszego raportu SAP Hybris „The Dating Game. Love and loss in modern era”. Dowiesz się z niego m.in. na czym zależy konsumentowi, jaka jest jego skłonność do dzielenia się informacjami i danymi, co go zniechęca i dlaczego zrywa on zupełnie z marką. Co ciekawe, wg. raportu obecnie konsumenci najbardziej potrzebują zrozumienia ich prywatnych potrzeb przez marki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej na temat samego raportu znajdziesz w tym artykule.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Udział w SAP Hybris Day 2018 jest bezpłatny, wymagana jest jedynie rejestracja, której można dokonać na stronie wydarzenia.
Konferencja odbędzie się 21 marca w Warszawie w DH Vitkac przy ulicy Brackiej 9.
Poniżej agenda konferencji.
- 09:30 — Rejestracja gości
- 10:00 — Powitanie: Kinga Piecuch, Prezes Zarządu, SAP Polska
- 10:15 — The Art of the Future – moving from Customer Experience to Brand Experience, Eugenio Cassiano, Chief Innovation Officer, SAP Hybris
- 10:35 — Consumer Insight Report – How to offer ultimate customer experience? Mark de Brujin, Head of EMEA & MEE Marketing, SAP Hybris
- 10:55 — Prywatność i zgodność z przepisami dzięki rozwiązaniom Gigya, Roland Markowski, Gigya – now part of SAP; Adam Goljan, SAP Hybris
- 11:25 — Budowanie pozytywnego doświadczenie klienta w nowoczesnej odsłonie – LIVE DEMO, Adam Goljan & Bartosz Mekier, SAP Hybris
- 11:50 — Lunch
- 12:45 — B2B e-commerce dla Inter Cars: system do podboju rynków europejskich, Inter Cars & E-point
- 13:15 — Od transakcji do relacji i zaangażowania. Transformacja Omnichannel w Vision Express, Vision Express & Enginiety
- 13:45 — Ruukki- sprzedaż napędzana innowacją: SAP Hybris Sales/Service Cloud & Commerce, Ruukki & Bilot
- 14:15 — Przerwa kawowa & networking / 'Poznaj naszych Klientów’
- 14:45 — Synergia rozwiązań SAP Hybris Sales Cloud i Commerce w Sungarden, Sungarden & SI-Ecommerce
- 15:15 — Historia Klienta – TBC
- 15:45 — Strategie przetrwania – gość specjalny Rahim Blak
- 16:15 — Innowacje @ SAP Hybris / 'Poznaj naszych Klientów’ / Przerwa kawowa & networking
- 17:00 — Koktajl