SAP Hybris Day 2018 – dowiedz się, jak rozkochać Polaka w e-commerce

eCommerce

partnerem merytorycznym działu jest EDRONE ECRM FOR ECOMMERCE

SAP Hybris Day 2018 – dowiedz się, jak rozkochać Polaka w e-commerce

Już 21 marca odbędzie się SAP Hybris Day 2018. Konferencja poświęcona jest branży e-commerce i jej przyszłości oraz zmieniającym się oczekiwaniom cyfrowych konsumentów. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny – nie zwlekaj i zarejestruj się już teraz! Wydarzenie odbywa się pod patronatem Nowego Marketingu.


Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak tworzyć dobre relacje w dobie cyfrowej, poznać sylwetkę współczesnego konsumenta, a także sposoby na zwiększenie sprzedaży i zysków swojej firmy, koniecznie przyjdź na SAP Hybris Day 2018.

Konferencja odbędzie się pod hasłem „Klient w centrum uwagi”. Jest ona w całości poświęcona branży e-commerce, najnowszym zmianom i technologiom, a także sylwetce współczesnego konsumenta. Prelegenci opowiedzą o tym, jak budować wartościowe i przede wszystkim trwałe relacje ze współczesnymi konsumentami, które rozwiązania warto wdrożyć w sklepach internetowych oraz przedstawią innowacyjne metody, które pomogą zwiększyć sprzedaż. Ponadto uczestnicy wydarzenia będą mieli możliwość porozmawiania z obecnymi klientami rozwiązań SAP Hybris.

Wśród prelegentów konferencji znaleźli się m.in. przedstawiciele SAP Hybris, Eugenio Cassiano, Chief Innovation Officer i Mark de Brujin, Head of EMEA & MEE Marketing, a także Rahim Blak, współtwórca platformy e-commerce edrone. Z kolei swoje case study z przeprowadzonych innowacyjnych rozwiązań, w tym wykorzystania platformy SAP Hybris, zaprezentują takie firmy jak Inter Cars, Vision Express, Ruukki i Sun Garden.

Podczas konferencji odbędzie się także premiera polskiej edycji najnowszego raportu SAP Hybris „The Dating Game. Love and loss in modern era”. Dowiesz się z niego m.in. na czym zależy konsumentowi, jaka jest jego skłonność do dzielenia się informacjami i danymi, co go zniechęca i dlaczego zrywa on zupełnie z marką. Co ciekawe, wg. raportu obecnie konsumenci najbardziej potrzebują zrozumienia ich prywatnych potrzeb przez marki.

Więcej na temat samego raportu znajdziesz w tym artykule.

Udział w SAP Hybris Day 2018 jest bezpłatny, wymagana jest jedynie rejestracja, której można dokonać na stronie wydarzenia.

Konferencja odbędzie się 21 marca w Warszawie w DH Vitkac przy ulicy Brackiej 9.

Poniżej agenda konferencji.

  • 09:30 — Rejestracja gości
  • 10:00 — Powitanie: Kinga Piecuch, Prezes Zarządu, SAP Polska
  • 10:15 — The Art of the Future - moving from Customer Experience to Brand Experience, Eugenio Cassiano, Chief Innovation Officer, SAP Hybris
  • 10:35 — Consumer Insight Report - How to offer ultimate customer experience? Mark de Brujin, Head of EMEA & MEE Marketing, SAP Hybris
  • 10:55 — Prywatność i zgodność z przepisami dzięki rozwiązaniom Gigya, Roland Markowski, Gigya - now part of SAP; Adam Goljan, SAP Hybris
  • 11:25 — Budowanie pozytywnego doświadczenie klienta w nowoczesnej odsłonie - LIVE DEMO, Adam Goljan & Bartosz Mekier, SAP Hybris
  • 11:50 — Lunch
  • 12:45 — B2B e-commerce dla Inter Cars: system do podboju rynków europejskich, Inter Cars & E-point
  • 13:15 — Od transakcji do relacji i zaangażowania. Transformacja Omnichannel w Vision Express, Vision Express & Enginiety
  • 13:45 — Ruukki- sprzedaż napędzana innowacją: SAP Hybris Sales/Service Cloud & Commerce, Ruukki & Bilot
  • 14:15 — Przerwa kawowa & networking / 'Poznaj naszych Klientów'
  • 14:45 — Synergia rozwiązań SAP Hybris Sales Cloud i Commerce w Sungarden, Sungarden & SI-Ecommerce
  • 15:15 — Historia Klienta - TBC
  • 15:45 — Strategie przetrwania - gość specjalny Rahim Blak
  • 16:15 — Innowacje @ SAP Hybris / 'Poznaj naszych Klientów' / Przerwa kawowa & networking
  • 17:00 — Koktajl

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij