TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

INSIGNIA i Ceramika Paradyż już drugi rok z rzędu

Agencja INSIGNIA po raz drugi wygrała przetarg na działania promocyjne w okresie wiosna/lato 2018 dla Ceramiki Paradyż – jednego z największych w Polsce producentów płytek ceramicznych.
O autorze
1 min czytania 2018-03-14

Agencja INSIGNIA wygrała przetarg na tegoroczną kampanię sprzedażową i wizerunkową marki Paradyż w okresie od kwietnia do września 2018 roku.

W ramach współpracy specjaliści z agencji INSIGNIA są odpowiedzialni za opracowanie strategii komunikacji online, która realizować będzie model ROPO (Research Online, Purchase Offline) w branży łazienkowej. Działania mają również podtrzymywać i wykorzystywać pozytywny efekt zeszłorocznej kampanii #wStyluParadyż, w której udział wzięła Dorota Szelągowska – dekoratorka i prezenterka TV. Warto wspomnieć, że za kampanię #wStyluParadyż w zeszłym roku również odpowiadał zespół INSIGNII.

Do zadań agencji w 2018 roku należy przygotowanie aktywacji konsumenckiej (konkurs) wraz z jej koordynacją oraz opracowanie projektów materiałów POS w punktach sprzedaży, które będą wspierać konkurs w sezonie wiosna/lato 2018.

Wyniesione z ubiegłorocznej współpracy z agencją INSIGNIA doświadczenia, pozwoliły nam odpowiednio przeanalizować i wypracować wspólnie ciekawą propozycję działań ukierunkowanych na wsparcie sprzedaży w nadchodzącym sezonie. Mamy nadzieję, że nasza tegoroczna współpraca zaowocuje kolejnym kreatywnym projektem, który połączy szerokie podejście strategiczne, zapewniane nam przez agencję, z ekspercką wiedzą rynkową, dostarczaną przez zespół specjalistów Ceramiki Paradyż. Duże zaangażowanie i wzajemne zrozumienie na linii klient-agencja, pozwalają nam z optymizmem oczekiwać startu naszych działań – podsumowuje Tomasz Piechna, Kierownik Sekcji Komunikacji i Content Marketingu, Ceramika Paradyż Sp. z o.o.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W skład zespołu projektowego wchodzą między innymi: Sylwester Wrona, Katarzyna Kijas (strategia), Krzysztof Gońda, Kamil Frączek, (kreacja), Katarzyna Hycka i Agnieszka Cachro (client service). Całość projektu nadzoruje Tomasz Michalik. Za kampanię po stronie Ceramiki Paradyż odpowiada: Tomasz Piechna, Katarzyna Ciesielska-Szymczak, Mateusz Winkler (Sekcja Komunikacji i Content Marketingu) oraz Karolina Wesołowska (Dyrektor Departamentu Marketingu), PR-owo wspiera Rzecznik Prasowy CP – Tomasz Popielawski.

Zeszłoroczna kampania #wStyluParadyż okazała się strzałem w dziesiątkę, a zainteresowanie konkursem, w którym można było wygrać remont łazienki z Dorotą Szelągowską, przerosło nasze oczekiwania. Dzisiaj wykonujemy kolejny krok i oprócz działań inspiracyjnych, jeszcze mocniej zachęcamy naszą grupę docelową do zakupów, które w tegorocznym konkursie będziemy premiować bardzo atrakcyjnymi nagrodami – komentuje Agnieszka Cachro, Client Service Director, agencja INSIGNIA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ceramika Paradyż to wiodący producent płytek ceramicznych w Polsce. Od 28 lat tworzy produkty zaprojektowane świadomie i z odwagą jaka jest niezbędna do kreowania trendów. Ceramika Paradyż zatrudnia ponad 1600 pracowników, będąc tym samym jednym z największych pracodawców w regionie oraz wizytówką polskiego przemysłu, której produkty zyskują uznanie klientów w ponad 50 krajach świata.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się