Z Interii, TVP i Jetline do Ströer Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Z Interii, TVP i Jetline do Ströer Media

Nowe twarze w Ströer. Do zespołu dołączyli Adrian Stępniak, Katarzyna Słyk oraz Bartosz Batycki. Wszyscy wzmocnią pion sprzedaży agencyjnej w nowoutworzonej strukturze Ströer Media.

Do zespołu Tatiany Stelmachów dołączają Katarzyna Słyk (wcześniej w firmie Cityboard Media oraz Jetline) i Adrian Stępniak (przedtem zatrudniony w Interia.pl). Z kolei team sprzedażowy Daniela Dońca zasila Bartosz Batycki (poprzednio Koordynator ds. Marketingu Sportowego w TVP). Wszyscy zajmą nowoutworzone stanowiska Agency Sales Managerów i odpowiadać będą za planowanie i sprzedaż kampanii klientom agencyjnym.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ströer pod koniec ubiegłego roku połączył działy sprzedaży Digital, OOH i reklamy w warszawskim metrze, tworząc zintegrowany HUB sprzedażowy Ströer Media. Nowa struktura ma zapewnić lepszą synergię działań reklamowych realizowanych w poszczególnych kanałach. „Zatrudniając nowe osoby mieliśmy na uwadze ich różnorodne kompetencje oraz wieloletnie doświadczenie we współpracy z domami mediowymi. Potrzebowaliśmy specjalistów, którzy będą istotnym wzmocnieniem działu sprzedaży w ważnym momencie integracji pionów Digital i OOH” - mówi Marcin Gudowicz, V-ce Prezes Zarządu Grupy Ströer.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij