Diesel stworzył spodnie, w których bez problemu uciekniesz z koszmarnej randki

Diesel stworzył spodnie, w których bez problemu uciekniesz z koszmarnej randki

Diesel w nowej reklamie nie skupia się tylko na jakości swoich nowych jeansów, tym razem mówi o nieudanych randkach umawianych przez internet i uciekaniu z nich.

Diesel wypuścił właśnie spot, w którym w ciągu minuty obrazuje życie sercowe młodych ludzi korzystających z aplikacji randkowych. Reklama skupia się na chłopaku, który po kolei spotyka się z dziewczynami z sieci, te okazują się być królową lodu, a nawet mężczyzną, by w nowych dżinsach marki, uciec od tych niezręcznych sytuacji. Ale żeby zatrzymać tę karuzelę śmiechu, chłopaka spotyka w końcu chwila goryczy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PS

Diesel to marka, która lubi zaskakiwać. Jakiś czas temu na ulicy Canal Street w Nowym Jorku, znanej z zatłoczonych sklepów sprzedających podrabiane i fałszywe luksusowe marki, marka postawiła stoisko, na którym znajdowały się oryginalne produktu z literówką w nazwie.

PS2

Spot “Love Story” jest częścią kampanii #ConcienciaMovistar zwiększającej świadomość, w tym przypadku, istnienia fałszywych profili społecznościowych. Oboje przedstawiani jako młodzi, nieśmiali i podekscytowani faktem, że wreszcie spotykają się z przedmiotami swojego uczucia…

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij