Do obowiązków Pauliny Świętczak w GetHero należeć będzie m.in. wsparcie kreatywne projektów prowadzonych przez Account Managerów oraz wsparcie działań PR agencji. Poprzednio Paulina Świętczak pracowała jako specjalista ds. marketingu w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości, jak również przez 3 lata w Akademickim Radiu Luz gdzie m.in. organizowała kampanie promocyjne, eventy, zajmowała się profilami radia w mediach społecznościowych.
Paulina Świętczak jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego (studia licencjackie – Kulturoznawstwo, specjalność komunikacja i media) oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (studia magisterskie – Zarządzanie, specjalność marketing internetowy i e-commerce).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja GetHero jest siecią partnerską YouTube i jednocześnie agencją kreatywną wyspecjalizowaną w video marketingu i influencer marketingu. Współpracujący z GetHero na wyłączność influencerzy to m.in.: ReZigiusz, Dezy, Multi, Vertez, Marcin Malczyński, vNARF, Matuss, Tofiki – mają oni ponad 10 mln subskrybentów na YouTube, ponad 5 mln fanów na Facebooku, a łączna liczba wyświetleń ich materiałów na YouTube zbliża się już do 1,3 mld. Wśród klientów i marek, dla których pracowała agencja znalazły się m.in. mBank, Coca-Cola, Credit Agricole, HP, Play, Crunchips, EA, Zott, PepsiCo, x-kom, Komputronik, Orange.