Vileda prowadzi zintegrowane działania promocyjne w telewizji i Internecie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Vileda prowadzi zintegrowane działania promocyjne w telewizji i Internecie

Marka Vileda regularnie promuje swoje produkty – od nowego roku producent akcesoriów do sprzątania przeprowadził już trzy duże kampanie reklamowe.

Wszystkie inspirowane są przygotowaniami do wiosennych porządków, które zgodnie z przesłaniem Viledy mogą być łatwe, efektywne i komfortowe. Zintegrowane działania promocyjne w telewizji i Internecie wspierają trzy produkty marki. 8 stycznia wystartowała kampania najnowszej wersji mopa Ultramax, zaraz potem na ekranach pojawił się spot ściereczki nowej generacji od Viledy – Actifibre. Ostatnią gwiazdą TV od Viledy w pierwszym kwartale jest mop Easy Wring & Clean z ulubieńcem widzów – pieskiem Mopikiem. Spoty telewizyjne wszystkich trzech produktów były emitowane w największych stacjach ogólnopolskich, jak: TVN, Polsat, TVP i TVP 2. Działania reklamowe potrwają do 29 marca br.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przekaz wspierają działania display, Social Media, PR oraz materiały POS. Dodatkowo produkty zadebiutowały 8 marca na dużym ekranie w filmie Kobieta sukcesu oraz w programie Nasz Nowy Dom.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij