TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Heineken 0.0 – ten sam świetny smak i zero alkoholu. Marka wprowadza wariant bezalkoholowy

Odpowiadając na rosnące zainteresowanie konsumentów piwami bezalkoholowymi Heineken wprowadza na polski rynek piwo o zerowej zawartości alkoholu. Heineken 0.0 jest propozycją dla dorosłych konsumentów, którzy chcą cieszyć się smakiem klasycznego lagera w każdej sytuacji.
O autorze
1 min czytania 2018-03-15

Wariant bezalkoholowy to zero ograniczeń i możliwość delektowania się smakiem piwa zawsze i wszędzie.

Najnowsze badania konsumenckie pokazują, że systematycznie wzrasta zainteresowanie konsumentów trendem zdrowego stylu życia i zdrowego odżywiania. Szczególnie widoczne to jest wśród młodszych dorosłych, którzy deklarują, że umiarkowane spożycie alkoholu staje się nową modą. Popularność i zasięg mediów społecznościowych w tej grupie wiekowej oznacza, że kontrola wizerunku jest dla nich najważniejsza. Dlatego też HEINEKEN, jako jeden z czołowych browarów na świecie i pionier promowania odpowiedzialnego spożywania alkoholu wprowadził piwo o zerowej zawartości alkoholu.

Heineken 0.0 to orzeźwiający bezalkoholowy lager tworzony przy użyciu innowacyjnej technologii. Piwo ma zrównoważony smak i zero alkoholu, dlatego od teraz można cieszyć się nim o każdej porze dnia. Ikoniczna zielona butelka zyskała niebieską etykietę, która wyraźnie nawiązuje do kategorii bezalkoholowej i odróżnia nowy wariant od klasycznego.

Heineken od samego początku stawia na innowacje, a naszą misją jest wprowadzanie produktów i rozwiązań spełniających potrzeby konsumentów. Nasi piwowarzy przy tworzeniu nowego Heinekena 0.0 wykorzystali swoje wieloletnie doświadczenie, aby uwarzyć piwo bezalkoholowe najwyższej jakości. – mówi Marcin Filipiak, przedstawiciel marki Heineken w Grupie Żywiec. – Nowy wariant pozwala teraz cieszyć się piwem Heineken o każdej porze dnia – dodaje Filipiak.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obecny na ponad 17 rynkach na całym świecie, w Polsce Heineken 0.0 w butelce 0,5 l dostępny jest od początku marca br.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się