Agencja Abanana partnerem Tesco Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Abanana partnerem Tesco Polska

Krakowska agencja komunikacji marketingowej Abanana rozpoczęła współpracę z Tesco Polska w zakresie kompleksowej obsługi digitalowej wszystkich kanałów marki.

Abanana odpowiedzialna będzie m.in. za obsługę profilu Tesco Polska na Facebooku, przygotowanie newsletterów, banerów, obsługę stron internetowych Tesco, w tym serwisu internetowego Tesco e-zakupy i strony Clubcard.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Współpraca z firmą Tesco jest owocem strategii marketingowej marki Abanana - mówi Łukasz Wołek, CEO Eura7 i Abanana. - Od czterech lat postawiliśmy na mocną komunikację kompetencji agencji na Facebooku, Instagramie i Linkedinie. Ponadto dzielimy się naszym doświadczeniem w ramach wydarzeń Internet ASAP. Do tego dochodzi nasza stała obecność w mediach branżowych czy też cieszący się popularnością blog Labber.pl. Każdego dnia zdobywamy coraz większe zaufanie wśród nowych klientów, także tych z zagranicy. Współpraca z takim partnerem jak Tesco wynika z naszych obopólnych dążeń: Tesco jest pionierem w zakresie popularyzowania usługi dostaw do domu zakupów zamówionych przez Internet, my zaś, bazując na najnowocześniejszych metodach komunikacji marketingowej, efektywnie prowadzimy kampanie reklamowe - dodaje.

- W prowadzonej przez nas komunikacji zachęcamy klientów do korzystania z usług sklepów stacjonarnych oraz promujemy nieustannie rozwijającą się sieć zakupów z wykorzystaniem Internetu - mówi Agnieszka Krok, Head of Creative Abanana, której zespół będzie sprawował pieczę nad projektem.

- Pracując zgodnie ze strategią Tesco, w komunikacji stawiamy na wysoką jakość merytoryczną przekazywanych klientom treści i mocne zaangażowanie odbiorców. Dzięki doświadczeniu zarówno w branży spożywczej, jak i w obsłudze klientów należących do podobnej kategorii, współdziałanie z tak znaczącą siecią jest dla nas ogromną przyjemnością, ale też wyzwaniem - dodaje Jarek Dziedzicki, Account Manager Abanana odpowiedzialny za współpracę z Tesco.

W związku modelem pracy Tesco w Europie Środkowej, Abanana będzie ściśle współpracowała z innymi agencjami obsługującymi Tesco w Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Oznacza to także wymianę projektów, adaptację materiałów oraz dzielenie się doświadczeniami pomiędzy wyżej wymienionymi agencjami a oddziałami Tesco w poszczególnych krajach.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij