Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Budowanie marki w branży produktów lokalnych na przykładzie jednego z najbardziej znanych na Śląsku sklepów z produktami promującymi region

Szturmem wkroczyli na lokalny rynek: byli jednym z pierwszych miejsc, które przyczyniło się do przedefiniowania tożsamości młodych Ślązaków i opowiedzenia o niej na nowo.
O autorze
1 min czytania 2018-03-16

Jak sami siebie opisują: są nie tylko sklepem z produktem lokalnym, ale także niezależnym punktem promocji regionu i klimatyczną kawiarnią. Od wielu lat skutecznie pokazują, że tradycja jest powodem do dumy. Poznajcie tajniki budowania marki z Geszeftem.

Program spotkania:

Podczas spotkania Michał Kubieniec, jeden z założycieli marki, opowie słuchaczom o procesie powstawania Geszeftu. Będzie to okazja dla wszystkich zainteresowanych rozwijaniem marki osadzonej w lokalnej tradycji do poznania historii concept store’u, najważniejszych wyzwań, z jakimi musieli zmierzyć się założyciele oraz planów na przyszłość. Michał Kubieniec zdradzi, co było jego inspiracją do rozwijania biznesu, gdzie szukał informacji o potrzebach klientów, jakie trendy są dominujące na rynku produktów lokalnych. Jeśli planujesz wdrożenie podobnego pomysłu, a Śląsk jest Twoją inspiracją, to wydarzenie jest dla Ciebie!

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tytuł: Poznaj tajniki prowadzenia concept store’u z marką Geszeft #biznesposlasku
Data: 23.03.2018, start o 18.00
Miejsce: Idea Hub, Silesia City Center, Chorzowska 107, 40-101, Katowice
Wstęp: bezpłatny, zapisy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing