TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zbiór case studies: agencje interaktywne od IAB

Działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska Grupa Robocza „Agencje interaktywne” wydała zbiór case studies - „Zbiór case studies: agencje interaktywne”. Dokument stanowi inspirujące źródło wiedzy dla marketerów.
O autorze
1 min czytania 2013-06-25

– Zatarcie się granic między starymi podziałami ATL, BTL i TTL sprawiło, że pojawił się problem kompetencji dostawców usług marketingowych. W związku z tym, marketerzy coraz częściej zapraszają do przetargów różnego rodzaju agencje: full service, interaktywne, domy mediowe itd., a następnie briefują je wszystkie na te same zadania. Wymusza to potrzebę dostosowania się do nowej rzeczywistości poprzez rozwój kompetencji, które do tej pory nie były z nimi kojarzone. Stąd potrzeba prezentacji aktualnych możliwości, jakie posiadają polskie agencje interaktywne. Oddajemy w Państwa ręce zbiór case study agencji działających w ramach grupy roboczej agencje interaktywne w IAB Polska. Ma on na celu przybliżenie aktualnych trendów wykorzystywanych w projektach marketingowych. Każda agencja zaprezentowała dwa wybrane przykłady najlepiej prezentujące jej możliwości, a także sposób myślenia o interaktywności. Zapraszamy do lektury! – mówi Grzegorz Krzemień, szef grupy roboczej Agencje Interaktywne, IAB Polska

Zbiór case studies ma na celu zaprezentowanie marketerom trendów w e-marketingu. W publikacji znalazły się następujące studia przypadku: Kampania Social Media dla SMMAsh, Muzeum Historii Żydów Polskich, Slime: loverowa telewizja „Gumy nie łapię”, Viral Marketing dla Beko, Kampania „Poczuj chemię” dla PKN ORLEN S.A, Kampania ŠKODA Auto Muzyka, Kampania Gillette ProGlide, Heyah Facebook fanpage, Bacardi – Kampania „Wznieś toast Bacardi & Cola i świętuj 150 rocznicę Bacardi”, Play – Kampania XVIII Przystanek Woodstock, Fanpage Perły, SeniLady (Serwisy abcZdrowie.pl), Orsalit (Serwisy abcZdrowie.pl), UEFA EURO 2012, Bambino Baby Love – Hygienika

Grupa robocza ‘Agencje interaktywne’ działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska to jedna z najstarszych grup roboczych w strukturach. Celem działania grupy jest promocja wykorzystania Internetu w działaniach marketingowych, promocja dobrych praktyk we współpracy na linii klient – agencja oraz edukacja rynku w zakresie marketingu interaktywnego. Szefami grupy są: Sebastian Umiński i Grzegorz Krzemień. W skład grupy wchodzą eksperci będący przedstawiecielami czołowych polskich agencji interaktywnych oraz domów mediowych.

W przygotowaniu niniejszego dokumentu wzięli udział eksperci z następujących firm: Biuro Podróży Reklamy, FEB (Fabryka e-biznesu), GoldenSubmarine, Interactive Solutions, Socializer, Mint Media, NextWeb Media, Performics / ZenithOptimedia Group

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj