JYSK – jeszcze łatwiej zwrócisz towar

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
JYSK – jeszcze łatwiej zwrócisz towar

Od 1 marca JYSK umożliwia zwrot produktów bez ograniczeń czasowych. Jeśli Klient nie będzie miał dowodu zakupu, towar także zostanie przyjęty. Dotyczy to zarówno produktów zakupionych w sklepie stacjonarnym jak i online.

Nowa, jeszcze bardziej przyjazna polityka zwrotów to odpowiedź na potrzeby Klientów, którzy zapytani o to, co dla nich najważniejsze wskazali łatwy i prosty zwrot. Klienci chcą także swoją sprawę w sklepie rozwiązać szybko i bezproblemowo. JYSK to umożliwia - za towary z dowodem zakupu zwracana będzie gotówka, w pozostałych przypadkach JYSK proponuje Klientom zwrot na kartę podarunkową lub wymianę na inny towar.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Naszym celem jest ułatwienie zwrotu dla Klienta ale także ułatwienie pracy naszym Pracownikom. W JYSK przede wszystkim szanujemy wybory naszych Klientów. Jednocześnie rozumiemy, że może on zmienić zdanie lub opinię nt. zakupionego towaru. Nam zależy na zadowoleniu Klienta, dlatego zdecydowaliśmy się na jeszcze większe uproszczenia zwrotów – podkreśla Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska

Zakupy mebli i wyposażenia domu to jedne z najbardziej stresujących decyzji. JYSK chce kojarzyć się z przyjemnością.

Wiemy, że Klienci oczekują przyjaznej polityki zwrotów, bo ich o to zapytaliśmy. W ankiecie przeprowadzonej wśród 15 tysięcy respondentów w 12 krajach w Europie konsumenci wyraźnie wskazali, że łatwy i prosty zwrot jest kluczowym czynnikiem decydującym o wyborze sklepu, w którym dokonują zakupów – mówi Padalak. Klienci JYSK są zadowoleni z zakupów w naszych sklepach, co potwierdzają oceny produktów na naszej stronie internetowej. Jednak czasami zwracają się do nas, z różnymi typowymi przy urządzaniu domu problemami – sofa do salonu okazała się za szeroka, w szafie Pani znalazła pościel kupioną na prezent dla cioci, ale na imieniny nigdy nie dotarła i pościel zajmuje tylko miejsce w szafie. Rozumiemy i wierzymy, że tak się może zdarzyć. Dlatego w JYSK te wszystkie rzeczy przyjmiemy z uśmiechem do naszego sklepu – dodaje Padalak.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij