Mentos jako mityczne szczęście w spocie rodem ze świata Wesa Andersona! A Ty, powiesz im nie?

Mentos jako mityczne szczęście w spocie rodem ze świata Wesa Andersona! A Ty, powiesz im nie?

Szansa czy przeznaczenie? Odpowiedź nie jest prosta! Dlatego Mentos w nowej kampanii decyduje się pozostawić wszystko opatrzności! Spot pokazuje ekscentryka, który od najmłodszych lat podejmuje decyzje wyłącznie z pomocą monety.

Zabawne sytuacje napędzają się wzajemnie wraz z losowymi wyborami, do czasu…

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Bo kto powie „nie” Mentos?”. W tym miejscu marka jest pozycjonowana jako "nieunikniony" wybór dla konsumentów: jest jak mityczna Tyche – uosobienie przypadku i szczęścia. Mentos przenosi nas na 80 sekund w zwariowany świat, podobny do Wesa Andersona, w którym to kolory podobne do drażetek marki przyciągają uwagę widza!

PS

Nie zawsze jednak reklamy słodyczy wychodzą tak dobrze. Na pewno pamiętacie spot Skittles, w którym matka karmiła drażetkami swoje dziecko? Scenariusz spotu był tak inny, że internauci byli oburzeni, media zniesmaczone, a producenci zawstydzeni.

Jednak, żeby było jasne, marka ma na swoim koncie również sympatyczne produkcje:

PS2

A jak wygląda miłość, która narodziła się od poczęstowania gumą do żucia?

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij