Mentos jako mityczne szczęście w spocie rodem ze świata Wesa Andersona! A Ty, powiesz im nie?

Mentos jako mityczne szczęście w spocie rodem ze świata Wesa Andersona! A Ty, powiesz im nie?
Szansa czy przeznaczenie? Odpowiedź nie jest prosta! Dlatego Mentos w nowej kampanii decyduje się pozostawić wszystko opatrzności! Spot pokazuje ekscentryka, który od najmłodszych lat podejmuje decyzje wyłącznie z pomocą monety.
O autorze
0 min czytania 2018-03-20

Zabawne sytuacje napędzają się wzajemnie wraz z losowymi wyborami, do czasu…

„Bo kto powie „nie” Mentos?”. W tym miejscu marka jest pozycjonowana jako „nieunikniony” wybór dla konsumentów: jest jak mityczna Tyche – uosobienie przypadku i szczęścia. Mentos przenosi nas na 80 sekund w zwariowany świat, podobny do Wesa Andersona, w którym to kolory podobne do drażetek marki przyciągają uwagę widza!

PS

Nie zawsze jednak reklamy słodyczy wychodzą tak dobrze. Na pewno pamiętacie spot Skittles, w którym matka karmiła drażetkami swoje dziecko? Scenariusz spotu był tak inny, że internauci byli oburzeni, media zniesmaczone, a producenci zawstydzeni.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jednak, żeby było jasne, marka ma na swoim koncie również sympatyczne produkcje:



Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

A jak wygląda miłość, która narodziła się od poczęstowania gumą do żucia?