Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nike stworzyło sesję zdjęciową strojów Reprezentacji uderzającą w polskie stereotypy

Nike stworzyło sesję zdjęciową strojów Reprezentacji uderzającą w polskie stereotypy
Wczoraj zaprezentowano nowe koszulki piłkarskiej reprezentacji Polski. Przygotowała je firma Nike i wszystko byłoby w porządku, gdyby nie sesja z nowymi strojami w roli głównej. Postawy modeli, jak i sceneria wywołały fale negatywnych komentarzy.
O autorze
1 min czytania 2018-03-22

Nowe modele koszulek, choć niezbyt różniące się od tych, które widzieliśmy na Euro 2016 we Francji, zostały ciepło przyjęte przez fanów naszych orłów.

Większe poruszenie wywołał jednak sposób zaprezentowania strojów przez Nike. Marka wykonała sesję zdjęciową, która w pewien sposób uderza w Polaków i stereotypy dotyczące naszego kraju. Negatywne komentarze nie cichną.

Nike postanowiło wykorzystać trend Soviet Chic, obecny w modzie od kilku sezonów za sprawą takich marek jak Vetements, Gosha Rubchinskiy, czy Balenciaga. O ile inspiracje prosto z blokowisk świetnie sprzedają się na zachodzie, w krajach, które nie doświadczyły brutalnej powojennej rzeczywistości, w Polsce to wciąż bardzo drażliwy temat, bo uwypukla największe stereotypy dotyczące Polaków. – komentuje Agnieszka Kowalska, redaktor prowadząca sznyt.pl.

Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia z sesji. Co sądzicie o takim sposobie komunikacji?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nike nie tylko nasze rodzime stroje sprzedaje w ten sposób.Bardzo podobny koncept sesji możemy zobaczyć dla Reprezentacji Chorwacji:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się