Haier numerem 1 na świecie wśród producentów AGD 9. rok z rzędu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Haier numerem 1 na świecie wśród producentów AGD 9. rok z rzędu

9. raz z rzędu Haier utrzymał tytuł lidera wśród producentów AGD na świecie – wynika z badania Euromonitor International Limited 2017. Co więcej, Grupa Haier utrzymała uzyskany przed rokiem tytuł największej grupy w branży.

Już od prawie dekady Haier dzierży tytuł lidera wśród producentów AGD na świecie. Zatrudniający 73 000 pracowników gigant w 2017 roku zanotował wzrost na poziomie 4,42%. Dzięki temu, zgodnie z danymi Euromonitor International Limited w 2017 r. Grupa Haier posiadała 14,2% udziałów w rynku AGD.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Haier doskonale radzi sobie także jako marka. Dane Eurominitoru pokazują, że na tym poziomie posiada 10,5% globalnego rynku, co jest rekordowym osiągnięciem. Siła marki jest jeszcze bardziej widoczna w podziale na wybrane kategorie. Haier posiada 21,2% udziału w rynku wśród chłodziarko-zamrażarek, 16,5% w pralnictwie 14,1% w segmencie winiarek i aż 24,1% w zamrażarkach.

Wyniki Euromonitor 2017

• Haier marką nr 1 w kategorii dużego AGD – 10,5% udziału w rynku pod względem wolumenu sprzedaży w 2017

• Haier marką nr 1 w kategorii urządzeń chłodniczych – 21,2 % udziału w rynku pod względem wolumenu sprzedaży w 2017

• Haier marką nr 1 w kategorii zamrażarek – 24,1 % udziału w rynku pod względem wolumenu sprzedaży w 2017

• Haier marką nr 1 w kategorii pralek – 16,5 % udziału w rynku pod względem wolumenu sprzedaży w 2017

• Haier marką nr 1 w kategorii winiarek – 14,1 % udziału w rynku pod względem wolumenu sprzedaży w 2017

• Haier grupą nr 1 na świecie w kategorii AGD – 14,2% udziałów w globalnym rynku

*Kategoria dużych urządzeń gospodarstwa domowego obejmuje: zmywarki, suszarki, duże urządzenia do gotowania, kuchenki mikrofalowe i urządzenia chłodnicze.

**Źródlo: Euromonitor International Limited: dane dotyczące sprzedaży pod względem wolumenu za rok 2017

Haier zbudował swoją reputację w oparciu o szeroki zakres innowacji, które pozwoliły firmie umocnić pozycję lidera we wszystkich wspomnianych kategoriach. Dzięki realizacji strategii „Zero Dystansu” pomiędzy marką a klientem, firma wciąż rozwija swoje produkty, mając na uwadze potrzeby konsumentów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij