Marketing za granicą z perspektywy startupów i korporacji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marketing za granicą z perspektywy startupów i korporacji

20 lutego w Campusie Google Warsaw odbyło się 14-ste z cyklicznych spotkań dla branży digital i przedstawicieli nowych technologii, którego tematem była ekspansja zagraniczna, a konkretnie marketing na rynkach międzynarodowych.

W trakcie wydarzenia odbyły się trzy prelekcje przedstawicieli startupów - Prowly, Survicate i Brand24 - poświęcone zagadnieniom związanym z prowadzeniem działań w USA i UK, błędom i dobrym praktykom w tym zakresie. W drugiej części eventu miał miejsce natomiast panel dyskusyjny dotyczący strategii wejścia na rynki wschodnie oraz specyfiki działań marketingowych w Rosji i regionie CEE. W rozmowie uczestniczyli przedstawiciele korporacji - Hertz Systems oraz Philips Lighting - niemniej konkluzja wszystkich wystąpień i wypowiedzi była zgodne. Rola analizy i procesu strategicznego, znajomość otoczenia rynkowego i konkurencji jak również budowa relacji biznesowych zostały wskazane jako najważniejsze czynniki w przypadku planowania działań marketingowych na innych rynkach, niezależnie od wielkości czy specjalizacji firmy oraz lokalnych sukcesów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Prezentacje i materiały dodatkowe z wydarzenia dostępne są na stronie.

Organizator wydarzenia: DIGITALKOD CONSULTING

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij