Kampania "Chcę to przeżyć" i 600 testerów prezentów przeżyć ze wsparciem Think Kong

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania

Na zlecenie Katalogu Marzeń agencja Think Kong będzie wspierać realizację 2. edycji kampanii "Chcę to przeżyć". W ramach kampanii 600 osób z 6 miast będzie realizować prezenty przeżycia z oferty Katalogu Marzeń i relacjonować je w kanałach social media.

W pierwszym etapie kampanii na uczestników czekają m.in. jazda off-road, wakeboard, gokarty, a w dalszych m.in. loty paralotnią, w aerotunelu, flyboard, skoki spadochronowe. Zespół Think Kong będzie odpowiedzialny m.in. za działania reklamowe w kanałach social media oraz influencer marketing. Współpraca ma charakter projektowy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij