Kamikaze wygrywa budżet Carlsberg Polska na obsługę Somersby

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kamikaze wygrywa budżet Carlsberg Polska na obsługę Somersby

Agencja Kamikaze wygrała przetarg Carlsberg Polska na obsługę budżetu digital marki Somersby. Pierwsze działania wystartowały w tym miesiącu.

W przetargu agencja Kamikaze przejęła budżet działań digital dla marki Somersby, napoju piwnego w kilku owocowych wersjach smakowych: jabłkowym, jeżynowym, kwiatu bzu i limonki oraz nowym arbuzowym.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kamikaze jest odpowiedzialne za wypracowanie nowej idei kreatywnej i strategii marki na 2018 rok, jak również realizację działań marketingowych, z naciskiem na kanały digitalowe. Wśród zadań zleconych przez Carlsberg Polska znajdują się m.in. przeprowadzenie kampanii promującej Somersby w mediach społecznościowych, działania komunikacyjne na Facebooku i Instagramie, współpraca z influencerami oraz zmiana szaty graficznej strony internetowej www.somersby.pl.

- Koncept komunikacji Somersby opiera się na nowym haśle „Podkręć codzienność – mówi Agata Jaworska, Senior Brand Manager Carlsberg Polska – Koncept zaproponowany przez Kamikaze był zdecydowanie najlepszą propozycją, jaką mogliśmy wybrać dla marki. Wyróżniał się zarówno świeżością podejścia, jak i uwzględnieniem kluczowych elementów niezbędnych do efektywnej komunikacji marki – dodaje.

Z kolei Zofia Mozga, Senior Account Manager Kamikaze nadmienia, że agencji zależało na dotarciu do Milenialsów, których życie jest kolorowe, przepełnione aktywnościami, nowościami – ‘up to date’, ale mimo wszystko, nie poprzestają w poszukiwaniach czegoś wyjątkowego. Stąd pomysł na podkręcanie codzienności.

Pierwsze działania Kamikaze w ramach obsługi Somersby objęły m.in. obsługę profili marki w Social Media. Obecnie większość aktywności digitalowych skupiona jest wokół premiery nowego wariantu smakowego – Somersby Watermelon.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij