Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Adamkiewicz jako Head of Social Media

Katarzyna Adamkiewicz awansowała na stanowisko Head of Social Media w poznańskim oddziale agencji GoldenSubmarine.
O autorze
1 min czytania 2018-03-27

Z agencją związana jest od dwóch lat, ostatnio pełniąc funkcję Social Media Managera. „Media społecznościowe stają się coraz mocniejszą i atrakcyjniejszą platformą nie tylko komunikacji marki z klientem, lecz przede wszystkim autentycznego dialogu. Sprzyja transparentności i budowaniu partnerskich relacji między marką a konsumentem. Jest przestrzenią bardzo wdzięczną, ale i wymagającą. To jedna z przyczyn, z których jako pasjonatka marketingu, pokochałam social media” – mówi Katarzyna Adamkiewicz.

Jako Head of Social Media będzie odpowiadać za rozwój zespołu w poznańskim oddziale agencji. Jej doświadczenie obejmuje pracę z takimi markami jak Citi Handlowy, NIVEA Polska, a także Tatra, Dziki Sad, Specjal, Brackie Pils czy Monte.

W wolnym czasie prowadzi stronę na Facebooku Social Media Notes, gdzie dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat wszystkiego, co jej zdaniem w mediach społecznościowych warte szczególnej uwagi. W pracy zawodowej mocno wierzy w słowa Gary’ego Vaynerchuka, autora głośnych książek, przedsiębiorcy, influencera: „Maybe don’t call it social media. Just be human and tell your story”.

Prywatnie, jak sama przyznaje, jest kompletnie uzależniona od roweru. To jej codzienny środek transportu w mieście. Ćwiczy salsę – należy do salsowej formacji tanecznej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj