Z agencją związana jest od dwóch lat, ostatnio pełniąc funkcję Social Media Managera. „Media społecznościowe stają się coraz mocniejszą i atrakcyjniejszą platformą nie tylko komunikacji marki z klientem, lecz przede wszystkim autentycznego dialogu. Sprzyja transparentności i budowaniu partnerskich relacji między marką a konsumentem. Jest przestrzenią bardzo wdzięczną, ale i wymagającą. To jedna z przyczyn, z których jako pasjonatka marketingu, pokochałam social media” – mówi Katarzyna Adamkiewicz.
Jako Head of Social Media będzie odpowiadać za rozwój zespołu w poznańskim oddziale agencji. Jej doświadczenie obejmuje pracę z takimi markami jak Citi Handlowy, NIVEA Polska, a także Tatra, Dziki Sad, Specjal, Brackie Pils czy Monte.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W wolnym czasie prowadzi stronę na Facebooku Social Media Notes, gdzie dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat wszystkiego, co jej zdaniem w mediach społecznościowych warte szczególnej uwagi. W pracy zawodowej mocno wierzy w słowa Gary’ego Vaynerchuka, autora głośnych książek, przedsiębiorcy, influencera: „Maybe don’t call it social media. Just be human and tell your story”.
Prywatnie, jak sama przyznaje, jest kompletnie uzależniona od roweru. To jej codzienny środek transportu w mieście. Ćwiczy salsę – należy do salsowej formacji tanecznej.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024