Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Dbamy o polską ziemię” – wielka loteria Grupy Azoty i Ursusa ruszyła

Dwóch polskich gigantów połączyło siły – tak powstała loteria, w której do wygrania są pieniądze oraz ciągnik Ursus C-380. Za organizację projektu „Dbamy o polską ziemię” odpowiada agencja Eskadra, która wygrała przetarg na realizację loterii.
O autorze
1 min czytania 2018-03-28

Grupa Azoty, największy koncern chemiczny w Polsce, łączy siły z naczelnym polskim producentem ciągników i maszyn rolniczych – Ursusem. Wszystko po to, aby docenić swoich klientów i dać im szansę na wygranie atrakcyjnych nagród.

Jesteśmy dumni z polskich rolników i podziwiamy ich ciężką codzienną pracę. Aby im to okazać, zorganizowaliśmy loterię, w której do wygrania są atrakcyjne i wartościowe nagrody – mówi Sławomir Staręga – Szef Biura Marketingu Grupy Azoty (Zakłady Azotowe „Puławy” SA) i dodaje – Loteria „Dbamy o polską ziemię” to również podkreślenie współpracy pomiędzy dwiema polskimi firmami. Wiemy, że wspólne działanie to nie tylko wzajemna solidarność, ale również wsparcie rodzimej gospodarki, na czym bardzo nam zależy.

Przetarg na zrealizowanie loterii „Dbamy o polską ziemię” wygrała krakowska agencja Eskadra, która zajmie się jej organizacją i kompleksową obsługą. W odpowiedzi na brief Eskadra opracowała projekt przedsięwzięcia. Do zadań agencji należało również stworzenie koncepcji strategicznej oraz kreacji.

Jesteśmy dumni, że tak duża i prestiżowa marka jak Grupa Azoty powierzyła nam organizację loterii. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby przygotować ten projekt na najwyższym poziomie – komentuje współpracę Jakub Sadecki – Prezes Zarządu Eskadry.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania promujące akcję obejmują reklamy prasowe, materiały POS, direct mailing oraz kampanię w internecie przygotowaną przez They.pl.

Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 12 marca do 6 maja. Aby wziąć w niej udział, należy kupić nawozy Grupy Azoty za minimum 1000 zł i zarejestrować numer paragonu albo faktury poprzez wysłanie wiadomości SMS lub rejestrację na stronie – www.dbamyopolskaziemie.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nagrodą główną w loterii jest ciągnik Ursus C-380. Dodatkowo w każdym tygodniu trwania loterii akcji dwudziestu uczestników ma szansę na wygranie 1000 zł.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Spot loterii można zobaczyć poniżej.