Schulz brand friendly z kampanią employer brandingową dla firmy Politan

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Schulz brand friendly z kampanią employer brandingową dla firmy Politan

Schulz brand friendly od 2016 roku obsługuje pełne portfolio marek należących do Politan: Gosię, Amigo oraz Helios. Agencja będzie pracowała z Politanem także w obszarze employer brandingu.

Po wygranym przetargu Schulz brand friendly realizować będzie dla marki Politan szereg działań employer brandingowych, obejmujących zarówno komunikację wewnętrzną, jak i zewnętrzną.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nie od dziś prowadzimy działania w obszarze employer brandingu, jednak ten rok jest dla nas szczególny, gdyż wdrażamy nową, spójną strategię komunikacji stworzoną wspólnie z Schulz brand friendly. Zdajemy sobie sprawę, że silna marka pracodawcy wiąże się z dobrą reputacją firmy i wysokim zaangażowaniem pracowników. Celem zaplanowanych przez nas działań wizerunkowych jest poszerzenie świadomości marki Politan w regionie oraz pozyskiwanie wyjątkowych i zdolnych pracowników, którzy wyznają nasze wartości. Nasza strategia opiera się na szczerości i jest skierowana do ludzi, który potrafią otwarcie mówić o tym co ich boli, jak i o tym z czego są dumni. Po prostu chcemy szczerze opowiedzieć o firmie! – komentuje Alicja Jurga, HR Specialist, Politan.

Kampania będzie oparta o najważniejsze wartości firmy Politan: profesjonalizm, przedsiębiorczość, partnerstwo, przyszłość oraz patenty.

Bardzo cieszymy się, że Politan obdarzył nas pełnym zaufaniem i poszerzył zakres obsługi także o employer branding. W kontekście powszechnego trendu tak zwanego „rynku pracownika” wiemy jak ważna jest dbałość o wizerunek pracodawcy i dlatego employer branding jest kolejnym strategicznym obszarem usług, które oferujemy naszym klientom - komentuje Wojciech Kotala, CEO, Schulz brand friendly.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij