PZL współpracuje z SentiOne

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PZL współpracuje z SentiOne

PZL kontynuuje poszerzanie kompetencji digitalowych oraz wprowadzanie nowych technologii w procesach strategicznych i kreatywnych.

Od 2018 r. dział strategii na stałe korzysta z monitoringu Internetu SentiOne jako szybkiego źródła wiedzy o poglądach i emocjach internautów, związanych z markami, kategoriami, ale i zjawiskami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To kolejne narzędzie, które sprawnie i efektywnie wzbogaca pracę agencji o realne opinie konsumentów. Dzięki SentiOne poszukiwanie nowych insightów, weryfikowanie założeń strategicznych czy sprawdzanie siły i percepcji elementów kreatywnych, to już nie tylko jakościowa praca researcherska online, ale konkretne ilościowe dane stojące za wynikiem analizy znaczeń, percepcji i sentymentów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij